Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:30:37 GMT

چهار کیلوگرم تریاک در خلخال کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۱۱۲۸

چهار کیلوگرم تریاک در خلخال کشف شد

سرهنگ سیدهادی موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان موادمخدر با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی خلخال از یک دستگاه خودرو سواری دنا که در حال حمل موادمخدر از تهران به این شهرستان بود، کشف و ضبط شد.

او اظهار داشت: خودرو حامل تریاک پس از توقیف توسط ماموران پلیس در روستای خوجین از توابع بخش مرکزی خلخال به پارکینگ راهنمایی و رانندگی انتقال یافته و ۲ قاچاقچی مواد مخدر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی منطقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به افزایش هفت درصدی میزان کشفیات موادمخدر در نیمه اول امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: عرصه برای فعالیت تهیه و توزیع‌کنندگان مواد افیونی در این شهرستان تنگ شده و پلیس مبارزه با موادمخدر خلخال با تمام توان خود برای ریشه‌کنی موادمخدر از جامعه تلاش می‌کند.

وی اظهار داشت: افزایش پرونده‌های جرایم تهیه توزیع موادمخدر و نیز افزایش تعداد دستگیرشدگان و افزایش ۴۴ درصدی معتادان متجاهر حاکی از افزایش فعالیت سوداگران مرگ برای آلوده کردن جامعه بوده و مقابله با این معضل اجتماعی نیز نیازمند همه‌جانبه مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان از جمله دهیاران و اعضای شورای های اسلامی با پلیس مبارزه با موادمخدر می‌باشد.

او گرامیداشت آغاز هفته نیروی انتظامی از اجرای ده‌ها برنامه در این هفته خبر داد و افزود: برگزاری همایش پلیس ،اصناف و امنیت ،صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ،استفاده از رهنمودهای امام جمعه خلخال ،همایش همیاران پلیس راهور در مدارس و ارائه خدمات مشاوره‌ای به مردم در جهت ارتقای سطح امنیت اجتماعی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی خلخال مبارزه با موادمخدر کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، شش سال قبل، چند تجمع در دانشگاه‌های مختلف تگزاس با سرکوب پلیس همراه شد پس از این اتفاقات، چهار سال قبل گَرِگ اَبِت فرماندار ایالت تگزاس یک قانون جدید را در این ایالت تصویب کرد.

قانونی که شش ماه قبل هم در جشن هفته آزادی بیان مورد حمایت جامعه دانشگاهی قرار گرفت.

اما اَبِت از هفته گذشته دپارتمان ایمنی عمومی را برای کمک به سرکوب اعتراضات در دانشگاه تگزاس در آستن مستقر کرد.

دانشجویان در دانشگاه‌های ایالتی که فرماندارش قانون آزادی بیان را تصویب کرده حالا با اسپری فلفل و ضرب و شتم از سوی پلیس مواجه‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه