Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@08:26:55 GMT

اتفاق جالب در کمپ؛ جوانان در زمین اصلی تمرین کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۱۴۱۶

اتفاق جالب در کمپ؛ جوانان در زمین اصلی تمرین کرد

بر اساس اعلام سایت فدراسیون فوتبال تمرین دیروز بعد ازظهر تیم ملی جوانان در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی برگزار شد که پیش از این تنها توسط تیم ملی بزرگسالان مورد استفاده قرار می گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، زمین شماره دو کمپ تیم های ملی مورد بازسازی حرفه ای و اصولی قرار گرفته و در ماه های اخیر تنها تیم ملی بزرگسالان در آن تمرین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از رفتن کارلوس کی روش از تیم ملی فدراسیون فوتبال تلاش کرده امکانات کمپ تیم های ملی را در اختیار همه تیم ها بگذارد که طبیعتا این یک رفتار حرفه ای و اصولی است.

 

زمانی که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی شد به هیچ تیمی اجازه تمرین در زمین شماره یک تیم ملی را نمی داد و زمانی که به زمین پژوهشگاه رفت زمین شماره دو کمپ برای استفاده تیم ملی مورد بازسازی قرار گرفت و دیگر تیم های ملی هم به زمین شماره یک رفتند. اکنون چند ماهی است زمین شماره دو آماده شده و مورد استفاده تیم ملی قرار می گیرد. اما دیروز بعد ازظهر به تیم ملی جوانان اجازه تمرین در این زمین صاف و مخملی داده شد.

 

گفتنی است فدراسیون فوتبال برنامه ریزی کرده که زمین شماره یک کمپ تیم های ملی را همانند زمین شماره 2 آماده کند اما سیاست های خصمانه ترامپ به فیفا اجازه آزاد کردن دارایی های فدراسیون فوتبال را نمی دهد که این سبب مشکلات عدیده ای برای تیم های ملی شده است. فدراسیون فوتبال هم چنین در کمپ تیم های ملی نیت به احداث ساختمان فدراسیون فوتبال و هتل برای تیم های ملی بانوان را دارد که متاسفانه این پروژه ها هم به خاطر عدم آزاد سازی دارایی های فدراسیون فوتبال متوقف شده است.

 

تیم ملی جوانان برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها در تهران با حضور تیم های امارات، نپال و قرفیزستان آماده می شود. این تیم به مانند دیگر تیم های ملی در ماه های اخیر موفق به استفاده از امکانات ساختمان پک هم شده است که در این روند آماده سازی تیم های ملی تاثیر گذار بوده است و دیگر کسی در تیم های ملی احساس نمی کند فقط تیم ملی بزرگسالان تیم ملی و تافته جدا بافته است.

جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین دادن جالب هادی چوپان به پسرش در باشگاه (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هیکل و عضلات اوزیل یک سال پس از خداحافظی (فیلم) عضله نمایی "درک لانسفورد" برای مسترالمپیا 2024 (فیلم) هادی چوپان در حال آموزش فیگور به اعضای تیم ملی (فیلم)

دیگر خبرها

  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • تمرین دادن جالب هادی چوپان به پسرش در باشگاه (فیلم)
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!