Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی دروازه‌بان‌های استقلال می‌گوید پیروزی تیمش برابر گل‌ریحان البرز در جام حذفی روحیه خوبی به آبی‌پوشان پایتخت داده است.

به گزارش ایسنا، در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان فردا (جمعه) ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال که در بازی برابر ذوب‌آهن در هفته پنجم، با دریافت کارت  قرمز از زمین مسابقه اخراج شد، در این نشست خبری نتوانست حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این خاطر بهزاد غلامپور، مربی‌ دروازه‌بان‌های تیم استقلال در این کنفرانس مطبوعاتی  حاضر شد و در رابطه با بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار کرد:‌  من درگذشت جعفر کاشانی را به خانواده محترم ایشان و باشگاه پرسپولیس و باشگاه شاهین تسلیت می‌گویم. ما برای  جام حذفی یک بازی خوب انجام دادیم و به مرحله بعد صعود کردیم تنها مصدوم تیم ما دیاباته است و تیم در کل شرایط خوبی دارد و برد برابر گل‌ریحان روحیه  خوبی به تیم داده است.

او درباره گل‌گهر سیرجان گفت: به نظر من هیچ تیمی در لیگ ضعیف نیست و تیم گل‌گهر هم تیم خوبی است ولی مثل ما شانس نداشته و نتوانسته نتایج  خوبی بگیرد؛ اما گل‌گهر تیم قابل احترامی است. ما در هر بازی برای سه امتیاز می‌رویم  هر چند بازی اخیر شانس نداشتیم که به پیروزی برسیم.

غلامپور درباره برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگران گفت: همیشه هواداران کنار ما بودند اما این شرایط کمیته انضباطی است که در این بازی برای ما گذاشته است که یک مقدار سخت‌گیرانه است. هواداران در این بازی کنار ما نیستند اما امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی تيم فوتبال استقلال تهران بهزاد غلامپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند

به گزارش ورزش سه، صلاح در دیدار برابر تاتنهام یک گل زد و یک پاس گل داد. او یک تهدید بزرگ برابر دروازه تاتنهام بود و چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که پس از درگیری لفظی صلاح با کلوپ در حاشیه دیدار با وستهم، اخبار مختلفی در این باره مطرح می‌شد و برخی رسانه‌ها از نیمکت نشینی صلاح در دیدار با تاتنهام خبر می‌دادند.

کلوپ پس از پیروزی مقابل تاتنهام درباره صلاح به خبرنگاران گفت: مو صلاح بسیار شگفت انگیز بود. او بازی بسیار خوبی انجام داد. او به خوبی با هاروی الیوت همکاری کرد. من برای او خوشحالم. هیچ بازیکنی دوست ندارد خوب به نظر نرسد؛ پس چرا او این کار را انجام بدهد؟ صلاح نشان داد که می‌تواند چه کاری انجام دهد.

اگرچه صلاح در دیدار مقابل تاتنهام تاثیرگذار بود اما الیوت نیز درخشان ظاهر شد. کلوپ در این باره نیز گفت: هاروی استثنایی است. او یک بازیکن جوان و یکی از بهترین بازیکنان ما برای است که در زمان غیبت صلاح به دلیل مصدومیت یا حضور در جام ملت‌های آفریقا به ما کمک کرد. او امروز عملکرد فوق العاده‌ای ارائه کرد و یک گل استثنایی به ثمر رساند. هر بازیکنی برای به دست آوردن اعتماد به نفس به چنین ضرباتی نیاز دارد. او دوران خوبی را پشت سر می‌گذارد.

لیورپول با پیروزی مقابل تاتنهام جایگاه خود را در رده سوم مستحکم کرد، اما کاملاً با عنوان قهرمانی فاصله دارد، چراگه تنها دو هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده و این تیم 5 امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت