Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-30@01:34:56 GMT

هک یک بیلبورد و پخش تصاویر غیر اخلاقی!

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۱۷۸۴

حمله هکری به یک بیلبورد بزرگراهی در دیترویت آمریکا باعث شد تا از این طریق تصاویر مستهجن و غیراخلاقی به نمایش درآید. به گزارش انگجت، رانندگانی که روز گذشته در اتوبان M-59 دیترویت در منطقه آئوبورن هیلز مشغول رانندگی بودند، از مشاهده یک فیلم مستهجن بر روی بیلبورد نصب شده در کنار بزرگراه مذکور حیرت زده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه در حوالی نیمه شب رخ داد و هکرها با کنترل سیستم مدیریت این بیلبورد به مدت بیست دقیقه فیلمی غیراخلاقی را از این طریق به نمایش گذاشتند.

در نهایت پلیس در تماس با شرکت مالک این بیلبورد Triple Communications توانست جلوی پخش فیلم را بگیرد.

بررسی های پلیس محلی نشان می دهد ۲ مرد با ورود غیرقانونی به اتاق کنترل این بیلبورد رایانه مورد استفاده برای مدیریت آن را هک کردند. این افراد هنوز شناسایی نشده اند، پلیس می گوید این حادثه می توانست باعث تصادف گسترده در این بزرگراه شود، زیرا بسیاری از رانندگان با کاهش سرعت رانندگی با شگفتی در حال مشاهده بیلبورد مذکور بوده اند. اما چنین چیزی رخ نداده است.

در صورت شناسایی این افراد، آنها به علت ترویج هرزه نگاری به 90 روز حبس و پرداخت 500 دلار جریمه محکوم خواهند شد. همچنین این افراد به علت ورود غیرمجاز به یک ساختمان نیز محاکمه خواهند شد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Fcz برچسب ها: هکرها ، آمریکا ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: هکرها آمریکا بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، افشین محمدی دره‌شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: دیگر عوامل، مسببان و معاونان احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع شش نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

معاون دادستان شیراز با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار پیدا کرده در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

کد خبر 749060

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • فیلم| ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس
  • فیلم/ ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک