Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهرگفت: در سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت در اسفندماه سال قبل افزون ۲۰۵۴ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی مصوب شد که تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان آن ابلاغ شده است. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعاملان شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه همسایگی استان بوشهر با دریا ظرفیتی برای حل مشکل آب آشامیدنی فراهم کرده است اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی 40درصد آب مصرفی استان بوشهر با اجرای پروژه‌های آب‌شیرین‌کن تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تابستان سال 97 سال سختی در بخش آب برای استان بوشهر بود تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از تکرار این مشکل  در تابستان امسال پیشگیری شد.

استاندار بوشهر از ساخت پروژه آب‌شیرین‌کن 35هزار مترمکعبی بوشهر خبر داد و تاکید کرد: ساخت آب‌شیرین‌کن 17هزار مترمکعبی برازجان هم باید عملیات اجرایی به‌زودی آغاز شود.

گراوند با بیان اینکه بندر بوشهر تنها مرکز استان در کشور است که آب آشامیدنی آن حتی در زمستان هم جیره‌بندی است خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی  نوبت‌بندی آب در محله‌های جنوبی بوشهر با اعتباری که  تخصیص یافته است جمع‌آوری می‌شود.

وی با تاکید بر حل مشکلات آب آشامیدنی مردم بخش ساحلی تنگستان  تصریح کرد: از معاون آب و آبفای وزیر نیرو  در خواست می‌شود توجه ویژه‌ای به استان بوشهر به‌عنوان استان درآمدزا و نقش آن در اقتصاد ملی و کشور داشته باشد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید نگاه ویژه‌ای به حل مشکلات استان بوشهر شود گفت: معاون وزیر نیرو برای حل مشکلات آب آشامیدنی استان بوشهر باید نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشد این در حالی است که 50 میلیارد تومان برای طرح‌های آبرسانی به استان تخصیص یافته است.

گراوند با اشاره به اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر تصریح کرد: در سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت در اسفندماه سال قبل افزون 2054 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی مصوب شد که تاکنون 500 میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.

وی، با اشاره به اجرای طرح‌‌های آب شیرین‌کن از شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر بیان کرد: بی آبی مانند گرمای هوا قابل تحمل نیست از این لحاظ مشکل آب آشامیدنی استان بوشهردر اولویت قرار دارد.

طرح‌های آب‌شیرین‌کن به ظرفیت 60 هزار متر مکعب در استان بوشهر اجرایی شد معاون وزیر نیرو: اختیارات شرکت‌های آب استان‌ها افزایش می‌یابد معاون وزیر نیرو: 17 سد تا پایان دولت دوازدهم تکمیل می‌شود

استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات ارزنده مدیران شرکت آب منطقه‌ای از جمله رجایی و باشی‌زادگان مدیران قبلی و آرزوی موفقیت برای محمدی مدیر جدید این شرکت افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده  با تکمیل طرح‌های در دست اجراء مشکل تامین آب آشامیدنی استان بوشهر برای همیشه برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی سه شنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر در خصوص توازن توزیع اعتبارات گفت: مطالبات شهرستان بوشهر با توجه به سیاست های شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان، اتمام پروژه های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه های اجرایی است.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان بوشهرباید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا افزایش روند رو به رشد شاخص های توسعه های در سطح شهرستان باشیم.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان بوشهر دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند.

فرماندار شهرستان بوشهر کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تاکید کرد: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سالهای آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

وی افزود: در حوزه شاخص های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت های هر یک از دستگاه ها به صورت جداگانه بررسی می شود.

کد خبر 6093661

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است