Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکه همان طور که پیشتر هم گفته بود، ایده‌های زیادی برای تجارت دارد.

طرفداری - جرارد پیکه، مدافع بارسلونا مایل است طراح یک فرمت جدید از سوپرکاپ اروپا باشد. دیداری که اکنون بین قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا انجام می‌شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، پیکه کاملا پیگیر پروژه‌های بیرون از زمین خود است. او که ماه‌ها است به دنبال ایجاد تغییر در فرمت برگزاری دیویس کاپ است و پیشرفت‌هایی هم در این زمینه داشته است، ظاهرا به دنبال ایجاد یک تورنمنت جدید فوتبالی نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایده او برگزاری یک سوپرکاپ اروپایی است که هر ساله با حضور قهرمانان لیگ‌های معتبر اروپایی برگزار می‌شود و ممکن است چند تیم دیگر هم به آن اضافه شود.

از قرار معلوم پیکه اولین گام‌های اداری لازم برای این ایده را هم برداشته و طرح خود را به فدراسیون فوتبال اسپانیا برای مطرح کردن آن در نشست یوفا ارسال کرده است. در نامه پیکه به فدراسیون، او همچنین به عنوان یک واسطه پیشنهاد برگزاری اولین دوره فرمت جدید سوپرکاپ اسپانیا در عربستان سعودی را هم ارائه کرده است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمرده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گفت: این جشنواره با هدف معرفی آئین‌های سنتی، بازی‌های بومی و محلی و معرفی غذا‌های محلی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟