Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان چای کشور گفت: آتش گرفتن مزارع چای دلیلی بر گرفتن تغییر کاربری نیست هر باغی و زمین که استعداد کشاورزی داشته باشد مشمول حفظ کاربری می‌شود.

حبیب جهانساز، رئیس سازمان چای کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سوزاندن مزارع چای در استان گیلان برای تغییر کاربری گفت: وضعیت چای کاران نسبت به گذشته رونق گرفته است و نیازی این کار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانساز مطرح کرد: آتش گرفتن مزارع چای دلیل به تغییر کاربری گرفتن نیست هر باغی و زمین که استعداد کشاورزی داشته باشد مشمول حفظ کاربری می‌شود.
رئیس سازمان چای کشور تصریح کرد: تا کنون گزارشی از آتش سوزی برای تغییر کاربری مزارع چای به ما داده نشده است.
وی در ادامه گفت: امکان آتش سوزی در باغ‌ها وجود دارد مانند جا‌های دیگر که براثر حادثه‌ای آتش می‌گیرد، اما برای این منظور تغییر کاربری نبوده است و تاکنون گزارشی در این خصوص نداشته ایم.
جانهساز در ادامه  با اشاره به افزایش قیمت چای اظهار کرد: چای نسبت به سال گذشته افزایش قیمت داشته است و این افزایش قیمت شامل چای ایرانی هم شده است.
رئیس سازمان چای کشور تاکید کرد: افزایش قیمت چای ایرانی به خاطر افزایش قمیت برگ سبز ماده اولیه که از کشاورز خریداری می‌شود بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس سازمان چای کشور مزارع چای آتش سوزی قیمت چای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳

اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به ماده ۹ آیین نامه اجرایی بند " پ" ماده "۷۲" قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵ که اجازه داده است به تشخیص پزشک معالج و پذیرش همه مسئولیت‌ها توسط بیمار و پزشک و در صورتیکه اقلام دارویی خارج از فهرست رسمی دارویی کشور تنها راه درمان یک بیمار باشد دارو بصورت موردی یا تک‌نسخه‌ای تامین شود؛ فهرست دارو‌های تک‌نسخه‌ای مورد نیاز بیماران را اعلام و با توجه به سیاست‌های خود همه شرکت‌های فوریتی و وارد کننده برای تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳ دعوت به همکاری کرد.

بنا براین گزارش؛ لازم به ذکر اینکه تعداد اعلام شده دارو‌های مذکورشامل، نیاز پیش‌بینی شده برای یکسال می‌باشد و مفاد کامل مورد نظر آن اداره کل در سایت سازمان غذا و دارو بطور قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • پژوهشگران مشهدی موفق به تولید ماده اولیه داروها شدند
  • عقب‌نشینی وزارت کار از تغییر لایحه تعیین دستمزد کارگران
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل