Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه نقش علما در بیداری جامعه ضروری است، گفت: ملت از روحانیت جدا نمی‌شوند. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی امروز در مراسم بزرگداشت علامه ایازی و یادواره بیش از 100 شهید حوزه علمیه رستمکلا اظهار داشت: جهاد و شهادت نوعی داد و ستد با خداوند است و حق مسلم الهی است که در ازای جان‌ها و مال‌هایی که شهدا دادند بهشت تضمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام شهید والا و رزق شان والاتر است و در ازای جان، مقام و عالم بالاتری قرار  دارد.  مراسم شهداست و باید توشه ای برگیریم که با ما بماند و دنیا با همه عوارض تمام می‌شود.

آملی لاریجانی تاکید کرد: گاهی از حق تعالی غفلت داریم و باید محبت خداوند را در دل داشته باشیم که با دوست داشتن خداوند، باریتعالی هم دوست‌مان دارد و چشم دل‌مان روشن می‌شود و خداوند با ما مناجات می‌کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: علما از مصادیق بارز رزق هستند و در این خطه شما که وطن ما بوده و بهشهر و رستمکلا موطن امی ما بوده است.دارای روحانیون والامقام است که علمای این دیار، نور بودند که در قرآن از علما به نور بیان شده است و لذا باید قرآن را باور داشت. 

یادواره شهدای بسیج طلاب و روحانیون در مشگین‌شهر برگزار شدآیت‌الله وحید خراسانی: حفظ کرامت و شأن طلاب به‌عنوان سربازان امام زمان(عج) موردتوجه باشداردبیل|قابل قبول نیست که گروهی حوزه علمیه را محل درآمد طلاب بدانند

وی با بیان اینکه خداوند نور آسمان و زمین است؛ تصریح کرد: علما از این نور بهره مند شده و نورافشانی می‌کنند و علامه ایازی و بیت ایشان با همین نور، نورافشانی کردند. برای ما آنچه مانده است هدایت است که باید از نور وجود آنان که هستند استفاده کنیم و از حرکت آنان استفاده و در مسیر راه ادامه راه دهیم.

لاریجانی تاکید کرد: عده‌ای تلاش کردند تا بین مردم و روحانیون جدایی بیفکنند اما نشد و ملت از روحانیون و نورانیت جدا نشدند. امروز نظام ما به برکت علما و شهدا در اوج قدرت است و امام راحل به ملت عزت بخشید و رهبری ادامه راه داد و امروز نظام ما با اقتدار در منطقه صحبت می‌کند.

وی بیان کرد: چهل سال علیه ما دشمنان کار کردند اما همچنان حرف اول منطقه هستیم. راه نجات کشور اخلاص و استقامت و لزوم تدبیر مسئولان کشور است.

انتهای پیام/ش

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت

.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران؛ خطیب نمازجمعه شهرستان پردیس گفت: حضرت آیت الله جوادی آملی در سخنان خود می‌فرمایند: اینکه پیامبر گرامی اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله) فرمودند: «صراط از مو باریک‌تر است»، یعنی تشخیص وظیفه و این که بدانیم خدا از ما چه می‌خواهد؛ شناخت این وظیفه بسیار ظریف و لطیف است و تا زمانی که ما ندانیم خداوند از ما چه می‌خواهد، نمی‌توانیم به وظیفه‌مان عمل کنیم.
وی افزود: آیا اخلاقی که من دارم، همان است که خداوند متعال از من انتظار دارد، آیا نمازی که می‌خوانم، معنویتی که دارم، تدریسی که دارم، سخنرانی و فعالیت‌هایی که در مدرسه و مسجد و محل مأموریت دارم، همانی است که امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) از من می‌خواهد؟
حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت: معلم باید سه ویژگی مهم را دارا باشد که عبارتند از: معلمی به معنای تعلیم‌دهنده علم؛ و مربی بودن: یعنی معلم فقط یک آموزگار نیست و رسالت او تنها آموزش یک سری اصطلاحات علمی نیست، بلکه او باید سمت تربیتی داشته باشد، یعنی استعداد‌ها و ظرفیت‌های شاگردانش را در مسیر کمال به فعلیت تبدیل کند.
وی افزود: و معلم باید پدر و مادر باشد برای شاگردانش، داشتن عاطفه، رحمت، محبت، دغدغه مندی. مربی باید متربی را اهل خود و مانند بچه‌های خودش بداند و مانند فرزندش دغدغه تربیت آنها را داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت
  • توصیه مهم آیت‌الله جوادی‌آملی به روحانیون کاروان‌های حج
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • منش طلبگی | الماس گرانبهای روحانیت
  • علی مطهری: در خانواده آیت‌الله مطهری با شکاف بین‌نسلی مواجه نیستیم، اما...
  • علی مطهری: در خانواده آیت الله مطهری، نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌ها همه یک گونه فکر می‌کنند/ حکومت باید بر اجرای حجاب نظارت کند