Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رضا جعفرزاده اظهار داشت: در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از طریق سایت‌های خود نیز فروش بلیت پروازهای اربعین را انجام دهند.

وی افزود: پیش از این فروش بلیت پروازهای اربعین فقط از طریق دفاتر خدمات مسافرت هوایی معرفی شده و به صورت حضوری انجام شد.

* صدور 721 مجوز پرواز اربعین

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در حال حاضر ۷۲۱ مجوز پرواز برای سفرهای اربعین صادر شده است اما سازمان هواپیمایی کشوری آماده است درخواست شرکت‌های هواپیمایی را بنا به ظرفیت و توان عملیاتی آنها پاسخ دهند و مجوز پروازهای فوق‌العاده برای این ایام صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* لغو مجوز یکی از دفاتر ‌فروش پروازهای اربعین به دلیل تخلف

جعفرزاده با تاکید بر اینکه با متخلفان و گرانفروشان بلیت پروازهای اربعین برخورد جدی می‌شود، گفت: بعد از ظهر دیروز یکی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی به دلیل‌ فروش بلیت پروازهای اربعین خارج از نرخ‌های تعیین شده، طی گزارش مردمی که به دست سازمان هواپیمایی رسید، لغو مجوز شد.

وی افزود: این دفتر فروش بلیت هواپیما در کنار گرانفروشی بلیت، پروازها را در شرایطی می‌فروخت که صندلی پروازی هنوز برای آنها در نظر گرفته نشده ‌بود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: چنانچه گزارشی مبنی بر تخلف‌ آژانس‌های فروش بلیت پروازهای اربعین دریافت شود و فروش خارج از نرخ‌های مصوب داشته باشند، این دفاتر حتماً لغو مجوز خواهند شد.

* ظرفیت‌های جدید برای پروازهای اربعین/ بلیت موجود است

جعفرزاده در پاسخ به این سوال که آیا بلیت پروازهای اربعین در حال حاضر موجود است، اظهار داشت:‌ شرکت‌ها امروز و روز شنبه ظرفیت‌های جدیدی در اختیار زائران اباعبدالله قرار می‌دهند.

برای تاریخ‌های 20 تا 30 مهرماه امسال، نرخ بلیت پروازهای تهران ـ نجف ـ تهران و تهران ـ بغداد ـ تهران 2.2 میلیون تومان و نرخ بلیت مشهد ـ نجف ـ مشهد و مشهد ـ بغداد ـ مشهد 2.8 میلیون تومان تعیین شده است. 

نرخ بلیت سایر شهرستان‌ها هم در مسیرهای نجف و بغداد مشابه نرخ تهران به نجف و بغداد است.

‌ نرخ بلیت‌های یکطرفه در مسیرهای تهران ـ نجف یک میلیون و 100 هزار تومان و در مسیر مشهد ـ نجف یک میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روابط عمومی سازمان سازمان هواپیمایی کشوری هواپیما روابط عمومی مشهد اربعین پرواز اربعین بلیت اربعین سازمان هواپيمايي کشوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز