Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کریم مردانی آذر خیر بنام تبریزی ظهر امروز پنج شنبه با حضور در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان این بیمارستان را که به نام خواهر مرحومش زهرا مردانی آذر نامگذاری شده جهت به کارگیری در حوزه بهداشت و درمان کودکان وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این باره گفت: این بیمارستان تخصصی با ۶۴۰ تخت در زمینی به وسعت ۹ هکتار با زیربنای ۵۵ هزار مترمربعی در چهار طبقه با هزینه بیش از ۱۰۰میلیارد تومان در حال احداث و واگذاری برای خدمت به کودکان بیمار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سیدشهاب الدین حسینی افزود: این موقوفه یکی از بزرگترین موقوفات تبریز بعد از انقلاب است که توسط خاندان محترم مردانی آذر احداث و وقف می شود.

وی اظهار داشت: این خاندان محترم و خیر، دغدغه تربیت و آموزش فرزندان کشورمان را دارند و با احداث ۶۰ مدرسه در نقاط مختلف کشور اکنون با اندیشه کاهش آلام جسمی فرزندان ایران اسلامی این بیمارستان ارزشمند را وقف می کنند.

کریم مردانی آذر واقف این بیمارستان نیز درباره نیت خود از احداث این مرکز درمانی تخصصی گفت: هدف از احداث این بیمارستان تامین آینده ای سالم برای کودکان است تا با رفع و تسکین دردهایشان مسیر پیشرفت آنها هموار شود.

وی افزود: از سوی دیگر وقف باعث ماندگاری اموالمان می شود و این امانت دنیوی به دست صاحب اصلی امانت می رسد.

کد خبر 4736112

منبع: مهر

کلیدواژه: وقف اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی اربعین 98 هفته دفاع مقدس اربعین حسینی بوشهر قزوین شیراز گرگان گردشگری اجلاس جاده ابریشم شهرکرد بیرجند آتش نشانی دفاع مقدس جنگ تحمیلی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند

یک مقام درمانی در غزه با اشاره به شرایط سخت و دشوار در این منطقه، اعلام کرد که کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه جان باختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مدیر بخش کودکان بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه تاکید کرد که نظام سلامت در این باریکه به کلی فرسوده شده و فروپاشیده است و اکنون شرایط بسیار سخت و دشواری برقرار است.

حسام ابو صفیه اظهار داشت: علی رغم درخواست‌های فراوان، کودکان زیادی را در نوار غزه به سبب سوء تغذیه از دست دادیم.

ابو صفیه تصریح کرد که شمال نوار غزه کاملا محاصره است و هیچگونه تجهیزات پزشکی در آنجا یافت نمی‌شود.

وی گفت لازم است فورا مقایر کافی سوخت برای همه بیمارستان‌ها ارسال شود و اجازه داده شود که تجهیزات لازم و کادر پزشکی به این منطقه اعزام شود.

صهیونیست‌ها ستون بهداشت غزه را تبدیل به قبرستان کردند

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند
  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد