Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از مردم با شنیدن نام شرکت فیس‌بوک، فکر می‌کنند که این شرکت تنها به عنوان یک شبکه در میان رسانه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند اما همانطور که در نمودار آورده شده، فیس‌بوک گستره‌تر است.

گفتنی است که این شرکت با داشتن واتس‌اپ، اینستاگرام، مسنجر و البته خود برنامه فیس‌بوک، صاحب چهار سرویس پیام‌رسان بزرگ در میان رسانه‌های اجتماعی در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس آمار ارائه شده، فیسبوک به تنهایی، بیش از 2 میلیارد نفر کاربر فعال در ماه دارد و همچنین واتس‌اپ و مسنجر، از آمار یک میلیون کاربر فعال ماهانه، پیشی گرفته است.

قابل ذکر است که شرکت چینی تنسنت که برنامه‌های اجتماعی پیام‌رسانی همچون وی‌چت، Qzone و QQ را دارد، در مجموع دارای بیش از دو میلیون کاربر است اما هنوز هم نمی‌تواند جا پای فیس‌بوک بگذارد.

در نمودار ارائه شده، به ترتیب برنامه‌های اجتماعی که بیشترین تعداد کاربر ماهانه فعال را دارد مشاهده می‌کنید؛  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری شبکه های اجتماعی فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن 56 شعبه اخذ رای در شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرجامی فرد با بیان اینکه در روز جمعه 21 اردیبهشت ، 56 شعبه اخذ رای در شهرستان درمیان فعالیت دارند، گفت: از این تعداد 38 شعبه سیار و 18 شعبه ثابت بوده همچنین 43 شعبه روستایی و 13 شعبه هم شهری است.

وی با بیان اینکه متولدین 21 اردیبهشت 1385 و قبل آن می توانند در این انتخابات شرکت کنند، افزود: افرادی که در رای گیری دور اول در حوزه انتخابیه بیرجند ، درمیان و خوسف شرکت کرده اند و افرادی که اصلا شرکت نکرده اند می توانند در این دوره رای دهند.

فرماندار درمیان با بیان اینکه هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، حفاظتی  و پشتیبانی در این شهرستان برای هرچه بهتر برگزار شدن دور دوم انتخابات فعالیت می کنند افزود: در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شده و از همه افراد واجد شرایط دعوت می کنیم  در همان ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

بیش از 22 هزار نفر در دور اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان درمیان شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به ۶۰ درصد رسید
  • «نگو نگفتی» از شبکه نسیم
  • «نگو نگفتی» در شبکه نسیم
  • فعال بودن 56 شعبه اخذ رای در شهرستان درمیان
  • فعال نبودن تنظیمات امنیتی عامل ۸۰ درصد هک کاربران است
  • معرفی کیت بدنه یک میلیارد تومانی برای تویوتا لندکروزر محبوب /عکس
  • کدام دانشگاه‌ها به جنبش حمایت از فلسطین پیوسته‌اند؟ | اینفوگرافیک
  • ریموت کنترل جرثقیل و کاربرد آن
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی