Web Analytics Made Easy - Statcounter

نازنین داراب زاده، مدیرکل ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و دبیر جشنواره ایده تا بازار دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: جشنواره استارپوزال با هدف ساماندهی بیشتر و هدفمند کردن پروپوزال‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی،  تحت عنوان گفتمان کارآفرینی چهارشنبه، ۱۷ مهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: محوریت این جشنواره دستاوردهای پژوهشی برای حل معضل در کشور و قابلیت تجاری سازی است که به ارتباط بیشتردانشگاه با صنعت و کسب و کار منجر می شود .

دبیر جشنواره ایده تا بازار دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: در دومین همایش استارپوزال که به عنوان "گفتمان کارآفرینی" برگزار می‌شود، سعی کردیم از کارآفرینان برتر و افراد موفق در این حوزه دعوت کنیم و مهمانان این همایش از حوزه‌های مختلف علمی باشند، زیرا این جشنواره برای تمام دانشجو‌ها در تمامی رشته‌ها است، تا بتوانند پروپوزال‌هایی را بنویسند که اهداف مذکور جشنواره محقق شود.

داراب زاده در ادامه افزود: قرار بود که در سال اول که این جشنواره برگزار می‌شود همراه با شرکت کنندگان و مخاطبان حرکت کنیم و با برگزاری این همایش‌ها و دوره‌هایی به آن‌ها آموزش دهیم که چگونه ایده‌های خود را به پروپوزال‌ها تبدیل کنند که بتوانند در راستای محور‌های این جشنواره باشد و سبب افزایش انگیزه و امیدواری در قشر دانشجو شود .

او گفت: در این همایش در قالب پرسش و پاسخ‌هایی که میان شرکت کنندگان و مهمانان داده می‌شود ادامه پیدا می‌کند و دانشجویان از تجربیات افراد موفق استفاده خواهند کرد.

دبیر جشنواره ایده تا بازار دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: بر اساس مذاکراتی که با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران داشتیم، توانستیم برای طرح‌های برتری که معرفی می‌شوند با حمایت اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان تهران؛ افراد را به مراکزی که با ایده پروپوزال آن‌ها مرتبط است به عنوان کارآموز معرفی کنیم. بنابراین   سه ماه به آن‌ها زمان داده می‌شود و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان در این مدت به این افراد پرداخت می‌شود.

او افزود:  این افراد می‌توانند در آن واحد‌های مرتبط با پروپوزال به صورت عملی و در واقع فراپژوهشی تجربه کسب کنند. اگر کارفرما راضی بود، با آنها قرارداد می‌بندند و تا دو سال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیمه افراد را پرداخت خواهد کرد که البته به شرط رضایت کارفرما و توافق کارفرما است.

دبیر جشنواره ایده تا بازار دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: برای استفاده از این کارآموزی افراد باید حداقل مدرک لیسانس، دانشجوی کارشناسی ارشد و یا دکترا داشته باشند.

پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید

او گفت: این جشنواره  تا تاریخ ۱۶ مهر تمدید شده است و متقاضیان تا ۳۰ مهر فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند. داوری ، اختتامیه و اعلام نفرات برتر همزمان با هفته پژوهش در دانشگاه تربیت مدرس خواهد بود.

دبیر جشنواره ایده تا بازار دانشگاه تربیت مدرس گفت: به ۱۰ طرح برگزیده در این جشنواره از طرف دانشگاه تربیت مدرس جوایز نفیسی اهدا خواهد شد .

او در پایان  یادآوری کرد: علاوه بر ۱۰ طرح برگزیده شده از سوی هیئت داوران دانشگاه تربیت مدرس به طرح‌هایی که واجد شرایط از نظر هیئت داوران است امتیاز اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی تعلق می‌گیرد که در این برنامه تعداد بیشتری را در بردارد.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس ایده بازار کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همایش علمی دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در محور‌های حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور، دانشگاه دوستدار خانواده برگزار شد.

در این همایش هفت نفر از پژوهشگران حوزه خانواده در موضوعاتی چون «اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی»، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، «الگو‌ها و مدل‌های سطح حکمرانی سلامت خانواده»، «استاندارد‌های سلامت خانواده و رشد و تعالی خانواده»، «سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده» و «تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده» صحبت کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد