Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر نورالله زاده روز پنجشنبه در جلسه اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: این تسهیلات با هدف حمایت از هنر صنعت مبل و منبت به شرکت کنندگان در این جشنواره پرداخت شد.

 وی خاطرنشان کرد: برای حمایت از فروشگاه های عرضه مبل و منبت ملایر نیز سه میلیارد تومان برای ۳۰ فروشگاه تسهیلات پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورالله زاده با بیان اینکه حمایت از مبل و منبت از اولویت ها است اظهار داشت: در حوزه پوشاک نیز با پرداخت تسهیلات تولیدکنندگان منطقه کردآباد مورد حمایت قرار گرفت.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در خصوص تفویض اختیار پرداخت تسهیلات به استان نیز گفت: تا سقف یک میلیارد تومان به استان تفویض اختیار شده است.

نورالله زاده همچنین با اشاره به راه اندازی کارخانه چوب بستنی در استان همدان گفت: ۵۰ میلیارد تسهیلات به این کارخانه پرداخت می شود.

۷۵۲۳/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مبل سازی همدان ملایر صندوق کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بهزیستی شهرستان خواف گفت: مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان از ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض ساخت و بهسازی مسکن در سال گذشته برخوردار شدند.

 سید مهدی متولی در حاشیه افتتاح یک منزل مسکونی مددجویان بهزیستی در بخش سنگان خواف افزود: ۹۸ طرح احداث مسکن مددجویی بهزیستی، امسال در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در حال احداث است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خواف گفت: به هر خانواده از مددجویان بهزیستی مبلغ یک میلیارد ریال و خانواده‌های دارای ایتام، نزدیک به ۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض مسکن پرداخت می‌شود.

متولی افزود: پارسال ۱۰ مسکن مددجویان بهزیستی با مشارکت بسیج سازندگی، خیران و تسهیلات بلاعوض در شهرستان خواف بهره برداری شد.

 

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در اردبیل
  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر