Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، کریم مردانی آذر خیر بنام تبریزی امروز، 11 مهرماه با حضور در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بیمارستان تخصصی ۶۴۰ تختخوابی کودکان مردانی آذر را که به نام خواهر مرحومش زهرا مردانی آذر نامگذاری شده جهت به کارگیری در حوزه بهداشت و درمان کودکان وقف کرد.

حجت‌الاسلام سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: این بیمارستان تخصصی با ۶۴۰ تخت در زمینی به وسعت ۹ هکتار با زیربنای ۵۵ هزار مترمربعی در چهار طبقه با هزینه بیش از ۱۰۰میلیارد تومان در حال احداث و واگذاری برای خدمت به کودکان بیمار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موقوفه یکی از بزرگترین موقوفات تبریز بعد از انقلاب است که توسط خاندان محترم مردانی آذر احداث و وقف می شود.

حجت‌اسلام حسینی، افزود: این خاندان محترم و خیر، دغدغه تربیت و آموزش فرزندان کشورمان را دارند و با احداث ۶۰ مدرسه در نقاط مختلف کشور اکنون با اندیشه کاهش آلام جسمی فرزندان ایران اسلامی این بیمارستان ارزشمند را وقف می کنند.

کریم مردانی آذر واقف این بیمارستان نیز درباره نیت خود از احداث این مرکز درمانی تخصصی گفت: هدف از احداث این بیمارستان تامین آینده ای سالم برای کودکان است تا با رفع و تسکین دردهایشان مسیر پیشرفت آنها هموار شود.

وی افزود: از سوی دیگر وقف باعث ماندگاری اموالمان می شود و این امانت دنیوی به دست صاحب اصلی امانت می رسد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی اوقاف آذربایجان شرقی وقف جدید بیمارستان 640 تختخوابی مردانی اذر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند

شهردار تبریز با حضور در روزبازارهای شهریم دستورات لازم را برای احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار صبح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به همراه احد صادقی رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی، غلامرضا احمدی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز و علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از آخرین وضعیت بازارچه‌های محلی که با نام روز بازار شهریم در برخی از نقاط شهر فعالیت دارند، بازدید کرد.

وی با بیان اینکه بازارچه‌های شهری توسعه پیدا می‌کند، اظهار کرد: تبریز به تناسب وسعت و تعداد جمعیت از بازارچه‌های محلی کمی برخوردار می‌باشد که در این راستا برای احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی دستورات لازم را صادر کرد.

علیرضا زبردست، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز نیز ضمن ارائه گزارش وضع موجود و چالش‌های این سازمان، رئوس برنامه‌های پیش رو را تشریح کرد.

وی در خصوص طراحی و استانداردسازی بازارچه‌ها، نظارت و ساماندهی روز بازارهای شهریم، تغییر سیاست در واگذاری غرفه و مدیریت بازارچه‌ها، شناسایی تولیدکنندگان و مشارکت با بخش خصوصی برای تقویت بخش بازرگانی سازمان و راه‌اندازی فروشگاه‌های سیار و عرضه کالاهای اساسی برای تنظیم بازار، برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به شهروندان که از جمله برنامه‌های آینده سازمان است، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، شهردار تبریز از بازارچه‌های مرزداران، یاغچیان، صمدی و بازارچه در حال احداث واقع در منطقه هفت تبریز بازدید و تدابیر لازم برای تکمیل و تجهیز این بازارچه‌های محلی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اتخاد کرد.

کد خبر 750750

دیگر خبرها

  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند