Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@09:58:19 GMT

بازی Call of Duty: Mobile عرضه شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۳۱۴۷

بازی Call of Duty: Mobile عرضه شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Call Of Duty یکی از مجموعه‌های بسیار پرطرفدار شرکت اکتیویژن است که شرکت مذکور هر ساله سود بسیار زیادی از فروش این عنوان به دست می‌آورد. اما از آنجایی که بسیاری از کاربران در حال حاضر از تلفن‌های همراه برای اجرای بازی‌ها استفاده می‌کنند، شرکت اکتیویژن به فکر ساخت نسخه‌ موبایلی این بازی افتاده بود و حال این بازی به تازگی در دسترس گیمرهای موبایلی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت اکتیویژن به تازگی عنوان Call of Duty: Mobile را که در آن به حداکثر ۱۰۰ گیمر اجازه داده می‌شود به صورت آنلاین به مقابله با یکدیگر بپردازند را وارد فروشگاه‌های موبایلی کرده است.

بازی Call of Duty: Mobile دارای نقشه‌‌های متعدد، حالت چند نفره و بخش بتل رویال است؛ همچنین در این بازی گیمرها می‌توانند قبل از ورود به بازی شخصیت مورد استفاده خود را شخصی سازی کنند و با ظاهر شخصی سازی شده خود وارد دنیای بازی شوند. اکتیویژن در این بازی حق انتخاب زیادی را به گیمرها داده است و هر گیمر می‌تواند از لباس یا اسلحه دلخواه خود استفاده کند.

چهار حالت اصلی در منوی بخش چند نفره بازی و با نام‌های Frontline، Team Deathmatch، Gun Game و Search & Destroy وجود دارد که در هر یک از این حالت‌ها گیمر می‌تواند نقشه دلخواه خود را طراحی کرده و سایر بازیکنان را به بازی در آن دعوت کند. این بازی با کیفیت HD ساخته شده است و گیمرها در آن امکان چت صوتی و متنی را نیز دارا هستند؛ همچنین کاربرانی که نمی‌توانند با صفحه لمسی به اجرای این بازی بپردازند می‌توانند با اتصال موس و کیبرد یا دسته بازی این عنوان را اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: فروش چشمگیر بازی FIFA 20 در بازار انگلستان

عنوان Call of Duty: Mobile هم اکنون در فروشگاه‌های App Store و Google Play Store در دسترس گیمرها قرار دارد.

انتهای پیام/

عرضه نسخه موبایلی بازی Call Of Duty

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود، گفت: امسال ۳ هزار نفر از استان همدان در قالب ۵۰ اتوبوس در این اردو شرکت می‌کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این اردو در دو روز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیاتی مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگان ابوذر دیدن می‌کنند.

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی