Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:16:48 GMT

کورتوا امروز هم با رئال تمرین نکرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۳۱۷۳

کورتوا امروز هم با رئال تمرین نکرد

تیبور کورتوا به دلیل آنچه مشکلات گوارشی عنوان شده برای دومین روز متوالی در تمرین رئال غایب بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا روزهای خوبی را در رئال پشت سر نمی گذارد. او که در جریان بازی با بروژ در نیمه اول دو گل دریافت کرد و با سوت های اعتراضی هواداران رئال مواجه شد، بین دو نیمه به دلیل حالت تهوع مداوم تعویض شد و به بیمارستان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلر بلژیکی که حالا در برنابئو شخصیت محبوبی محسوب نمی شود، دیروز با رئال تمرین نکرد و در تمرین امروز صبح نیز غایب بود تا غیبت او در بازی روز شنبه برابر گرانادا محتمل تر از همیشه باشد.

 

 

 

 

به این ترتیب آلفونس آرئولا که در نیمه دوم بازی با بروژ نمایش خوبی داشت و با تشویق هواداران نیز مواجه گشت، دروازه بان اصلی رئال برابر گرانادا خواهد بود و آلتوبه گلر سوم رئال نیز روی نیمکت خواهد نشست.

پس از مصاف با گرانادا، وقفه بازی های ملی از راه می رسد و رئال تا هشتم آبان ماه دیگر بازی خانگی نخواهد داشت جایی که باید به مصاف لگانس برود. پس از وقفه بازی های ملی، رئال سه بازی خارج از خانه برابر مایورکا، بارسلونا و گالاتاسرای خواهد داشت و شاید زمان کمک کند جو منفی علیه کورتوا کاهش یابد.

 

 

رئال مادرید تیبو کورتوا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید تیبو کورتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصلی ناامیدکننده را پشت سر گذاشته و از کسب عناوین قهرمانی باز ماند. برای دومین سال در سه سال اخیر بارسا به هیچ جامی دست پیدا نکرد که برای هواداران اتفاقی نگران کننده است؛ با این حال ژاوی اخیرا از رفتن منصرف شد و او فصل بعد نیز در تیم خواهد ماند.

بارسا دیشب با شکست 4-2 از خیرونا حتی رتبه دوم را نیز از دست داد و شاید سهمیه سوپرجام را نیز از دست بدهد که اتفاقی تلخ برای باشگاه از نظر مالی خواهد بود. شکست بارسا به منزله قطعی شدن قهرمانی رئال بود.

در پایان بازی وقتی از ژاوی در مورد دلیل شکست پرسیده شد، او بار دیگر به این نکته اشاره کرد که تیمش در هر 4 بازی برابر رئال و خیرونا برتر بود: «واقعیت این است که به دلایلی در مقاطعی از بازی کنترل کار را از دست دادیم و اشتباهات فردی و تیمی بزرگی داشتیم که نباید در چنین سطحی از فوتبال رخ بدهند. ما در تمرینات بارها در مورد این اشتباهات حرف زده‌ایم ولی بازهم تکرار می‌شوند. ما یک ساعت در زمین خیرونا برتر بودیم ولی نیم ساعت پایانی را هدیه دادیم. این بازتابی از کل فصل ما بود. ما در هر دو بازی لیگ برابر رئال و نیز هر دو بازی مقابل خیرونا تیم برتر بودیم و شایستگی شکست نداشتیم. ما تاوان اشتباهات خودمان در بخشی از بازی را دادیم.»

کارشناسان معتقدند این بزرگترین نطقه ضعف ژاوی است که به جای انتقاد از خود و تیمش، همواره سعی در قدرت‌نمایی و کوچک جلوه دادن برد تیم‌های مقابل دارد. او در شرایطی از برتری برابر رئال و خیرونا حرف می‌زند که برابر آنها در لیگ هر 4 بازی را باخت و 13 گل نیز دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟