Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:02:04 GMT

هنرمند حجار و سنگتراش برجسته شیرازی درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۳۴۲۶

هنرمند حجار و سنگتراش برجسته شیرازی درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، استادعبدالرزاق صلح پورفرد  متولد ١٣٠٤  شیراز و ازحجاران برجسته ای بود که از دوران کودکی کارخود را نزد پدر خود استاد میرزا یحیی، آغازکرده و سپس در ادامه نزد دایی خود استاد شاپورحجارحقیقی به فراگیری این هنر سنتی پرداخت و همراه با سایر حجاران ازجمله استادان عبدالحسین اطعمه، عبدالعلی پرنا، فاضل میرزایی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به مدت بیش ازنیم قرن به خلق آثار بسیار ارزشمند و ماندگاری چون حجاری های باغ ارم، طرح توسعه حرم شاهچراغ(ع) وتعدادی منازل شخصی پرداخت.

 مجلس ترحیم استاد رزاق صلح پورفرد، هنرمند حجار و سنگتراش روز جمعه ۱۲ مهرماه جاری ساعت ۹.۳۰ تا ۱۱ در مسجد دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

کد خبر 4736001

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز میراث فرهنگی درگذشت چهره ها اربعین 98 هفته دفاع مقدس اربعین حسینی بوشهر قزوین شیراز گرگان گردشگری اجلاس جاده ابریشم شهرکرد بیرجند آتش نشانی دفاع مقدس جنگ تحمیلی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گران فروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند

کد خبر 6089613

دیگر خبرها

  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • ببینید | هشتم اردیبهشت سالروز درگذشت استاد نورالدین رضوی سروستانی
  • فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • « لوران کانته » فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • «لوران کانته» فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی