Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: همزمان با اولین روز هفته نیروی انتظامی مزار شهدای شهر دهلران در امامزاده سیداکبر غبارروبی و عطرافشانی شد.

او ادامه داد: در این مراسم که در بعد از ظهر امروز به تاریخ پنجشنبه ۱۱ مهرماه در بهشت رضای شهر دهلران برگزار شد ،  با حضور در آرامگاه شهدای امامزاده سیداکبر یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

مکی اظهار کرد: در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در حرکتی نمادین با اهدای شاخه گل به مزار شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد و با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید پیمان گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان کرد: همه ما مدیون و بدهکار شهداء هستیم زیرا که شهداء با نثار خون خود برای ما آزادی و اقتدار را آوردند و به کشور ما امنیت و آرامش دادند و ما باید از این شهداء مدد بگیریم و به آن‌ها افتخار کنیم.

انتهای پیام/ ن

غبار روبی مزار شهدا دهلران به مناسبت هفته ناجا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛  فرماندار اراک گفت: در فرمانداری اراک قرارگاهی در راستای فرمایشات رهبری در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم راه اندازی می‌شود شود تا ظرفیت‌های مردمی را برای موضوع جهش تولید بکارگیری کند.

هادی در بازدید از چند شرکت‌ تولیدی به مناسبت هفته کارگر گفت: امروز به اهتمام بسیج کارگری و به مناسبت هفته کارگر، بازدیدی از مجموعه صنایع شهرستان اراک صورت گرفت.

او با قدردانی از جامعه تولیدکنندگان و کارگران افزود: با اهتمام دولت سیزدهم در طی این سال‌ها آرامشی در حوزه تولید و کارگری ایجاد شده است.

هادی گفت: مجموع تولید مجموعه صنایع در شهرستان اراک رو به تولید است که نویدبخش حرکت دولت برای اقدامات بزرگتر است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • شمار شهداء غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد