Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکوچیچ معتقد است که بازی سختی با سایپا در پیش دارند.

طرفداری- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از اینکه قرار است تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با پرسپولیس بازی کند، ابراز رضایت کرد.

به گزارش تسنیم، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سایپا اظهار داشت:

بازی‌های سایپا را دیده‌ایم و قطعاً حریف قابل احترامی برای ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی با آنها خواهیم داشت، ولی یک شانس بزرگی برای ماست تا خودمان را بالا بکشیم. امیدوارم بازیکنانم شرایط این بازی را درک کنند. توقع داریم هواداران‌مان یک حمایت جانانه از ما داشته باشند تا ما برای رویارویی با سایپا قوی‌تر شویم. روزهای گذشته یکسری مشکلات در باشگاه داشتیم، ولی تلاش ما بر این است که حرفه‌ای باشیم و خودمان را برای بازی فردا آماده کنیم. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم و پیروز میدان باشیم.

وی در مورد قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و تقابل تیمش با پرسپولیس در این مرحله گفت:

جام حذفی به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست و در این مسابقات همیشه یک سورپرایز وجود دارد. درست است که پرسپولیس تیم قوی و قدرتمندی است، ولی ما هم نشان دادیم که می‌توانیم مقابل آنها بازی کنیم و پا به پای این تیم بجنگیم. شاید قرعه بسیار بسیار خوبی برای ما نباشد، ولی از طرفی هم گریه نمی‌کنیم که چرا باید با پرسپولیس روبه‌رو شویم. اگر بخواهیم در جام حذفی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید این بازی‌ها را بگذرانیم. چه فرقی می‌کند الان با پرسپولیس بازی کنیم یا در فینال مقابل این تیم قرار بگیریم؟

گفتنی است، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سایپا در چارچوب هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:15 فردا (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ آزادگان و با تصمیم هیأت مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم بزرگسالان کنار گذاشته شد.

ضمناً در نشست هیأت مدیره مقرر شد که مهدی حسینی نسب در دیدارهای باقی مانده هدایت نارنجی پوشان عهده دار شود.

کد خبر 6098603

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است