Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن حسن بیگی روز پنجشنبه در حاشیه گشت تعزیرات که با حضور کارشناسان اداره استاندارد و نمایندگان فرمانداری، اداره صنعت، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در محل کمربندی بومهن برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گزارشاتی که مبنی بر  تخلفات عدیده در سطح شهرستان به ما رسیده، گشت مشترک تعزیرات حکومتی برای بررسی جایگاه‌های مواد سوختی، هایپرمارکت‌ها، سوپر مارکت‌ها و اغذیه فروشی‌ها را در سطح منطقه برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نتیجه گشت تعزیرات حکومتی، خاطر نشان کرد: افزود: جایگاه عرضه مواد سوختی واقع در کمربندی شهر بومهن بر اساس بررسی و نظر کارشناسان، تخلفی نداشت.

رئیس تعزیرات شرق استان تهران با اشاره به ضبط کالاهای هایپرمارکت مجاور جایگاه عرضه سوخت، اظهار داشت: بسیاری از سوپرمارکت‌ها مواد غذایی را به صورت قاچاق و بدون برچسب بهداشت به مشتریان عرضه می‌کنند که برخلاف قانون است.

حسن بیگی گفت: در این فروشگاه مقادیر زیادی از کالاهای قاچاق ضبط و به نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت جهت تشکیل پرونده تحویل داده شد.

وی با بیان موارد تخلف در جایگاه‌های عرضه سوخت خاطر نشان کرد: فروش مکمل های سوخت، گران فروشی، کم فروشی از جمله موارد تخلف در مکان‌های یاد شده است.

رئیس اداره تعزیرات شرق استان تهران تاکید کرد: شهروندان گزارش و یا موارد تخلف رابه سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت که به طور شبانه روزی فعال هستند، اطلاع بدهند تا با حضور مسئولان نظارتی بررسی و نتیجه بر اساس کد پیگیری به آنها اطلاع داده شود.

حسن بیگی افزود: کسانی که عرضه کننده مواد سوختی هستند اگر  با عرضه خارج از شبکه تخلف کنند و یا با کالاهایی نظیر دارو،  آرد و سوخت تجارت کنند درچارچوب مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آنها برخورد قانونی می شود.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱//۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه برای گرانفروشی خودرو

نمایندگی فروش خودرو در تعزیرات حکومتی شیراز به دلیل گرانفروشی یک دستگاه خودرو جریمه شد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو