Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@17:18:03 GMT

تگرگ و سیلاب در 4 استان/ باران در برخی شهرها

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۳۸۳۷

صراط:

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در سه روز آینده در بخش‌هایی از هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و استان کرمان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در ساعت بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد:‌ بعد از ظهر امروز پنجشنبه در شمال غرب،‌ دامنه‌های البرز شامل تهران، قزوین، زنجان و البرز و همچنین دامنه‌های زاگرس مرکزی شامل کرمانشاه، همدان، لرستان و ایلام و سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: بعد از ظهر فردا و در ساعات اولیه شب در مناطقی از استان‌های یزد، فارس، اصفهان،‌ چهار محال و بختیاری،‌ آذربایجان شرقی، اردبیل و همچنین سواحل شمالی و ارتفاعات البرز شامل استان‌های تهران، البرز و قزوین، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: روزهای یکشنبه دوشنبه هفته آینده در جنوب استان سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، بارش پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و دوشنبه‌شب در سواحل شمالی کشور بارش پراکنده داریم.

وی ادامه داد: شدت بارش‌ها روز شنبه پیشِ‌رو در مرکز سیستان و بلوچستان،‌ هرمزگان و جنوب استان کرمان خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:‌ روز شنبه رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش تگرگ در مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب شرق فارس، هرمزگان و جنوب استان کرمان پیش‌بینی می‌شود که موجب آبگرفتگی معابر، سیلاب ناگهانی در مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی می‌شود، توصیه می‌شود از تردد و توقف در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت:‌ آسمان تهران فردا کمی ابری و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه دما فردا در تهران 28 درجه و کمینه دما 17 درجه خواهد بود، همچنین در روزهای آتی آسمان تهران کمی ابری است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود:‌ فردا اهواز با بیشینه دمای‌ 42 درجه بالای صفر گرم‌‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در جزیره لاوان + ویدئو | شدت بارش تگرگ را ببینید
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان