Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال، در توئیتی نسبت به صحبت های اخیر یواخیم واتسکه،مدیرعامل دورتموند، که او را فردی پول پرست خوانده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که یواخیم واتسکه،مدیرعامل باشگاه دورتموند، درمصاحبه ای به شدت پیر امریک اوبامیانگ،مهاجم‌سابق این تیم، را مورد انتقاد قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واتسکه دلیل جدایی اوبامیانگ از دورتموند را مسائل مالی عنوان کرده بود. او گفته بود:" اوبا مهاجم بزرگی است و کسی در این مورد تردید ندارد. او در آرسنال هم خوب گل می زند و خوشحال است به خصوص وقتی حساب بانکی خودش را نگاه می کند.

او در آرسنال پول خیلی خوبی می گیرد ولی چهارشنبه ها مجبور است لیگ قهرمانان را از تلویزیون تماشا کند و شک ندارم که این برای او غم انگیز است."


صحبت هایی که حالا و پس از دو روز با واکنش تند اوبامیانگ همراه شده است. او در توئیتر خود خطاب به واتسکه نوشت: " این به نفع تو است اگر من در مورد علت اصلی جداییم از دورتموند چیزی نگویم. آقای واتسکه! شما چه دلقکی هستید! یادم‌ می آید زمانی گفتی ما عثمان دمبله را به هیچ وجه نمی فروشیم اما وقتی ۱۰۰ میلیون یورو را دیدی، اولین کسی بودی که به سمت آن خیز بردی. لطفا حرفی از پول نزن و دست از سر من بردار."
اوبامیانگ ۳۰ ساله در سال ۲۰۱۸ با قراردادی به ارزش ۶۳ میلیون یورو از دورتموند به آرسنال پیوسته بود.

 

 

 

 

بروسیا دورتموند هانس یواخیم واتسکه (مدیر عامل) پییر امریک اوبامیانگ آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سخنگوی قوه قضاییه درمورد عملیات وعده صادق

دریافت 14 MB کد خبر 6092901

دیگر خبرها

  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • ویدیو/ آخرین اظهارات اوسمار پیش از مصاف حساس با سپاهان
  • اظهارات سخنگوی قوه قضاییه درمورد عملیات وعده صادق
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند