Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:55:04 GMT

ویسی: برای جذب قاضی و شفیعی صحبت کرده‌ام

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۴۳۳۷

ویسی: برای جذب قاضی و شفیعی صحبت کرده‌ام

فولاد خوزستان و شاهین بوشهر از ساعت 17:15 دقیقه فردا در بوشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در کنفرانس خبری پیش از دیداز شاهین شهرداری بوشهر و فولاد خوزستان از هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور گفت: تیم فولاد از تیم‌های خوب فوتبال کشور است و همواره در فصول مختلف تیم خوبی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل تیم قوی مثل فولاد باید فولادین بازی کنیم، تلاش می‌کنیم تا در بازی فردا اولین سه امتیاز خود را در لیگ برتر کسب کنیم و به هواداران هدیه دهیم.

 

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه امیدواریم فردا شرمنده هوادارانمان نشویم افزود: در بازی مقابل ماشین‌سازی و خوشه طلایی دو بازی متفاوت را داشتیم. در مقابل خوشه طلایی برگشت خوبی به بازی داشتیم و عالی بود.با بازیکنان هم‌قسم شده‌ایم که بتوانیم بازی‌های خوبی را ارائه کنیم و با کسب امتیازات لازم تماشاگران را خوشحال کنیم و از شرمندگی آنها در بیاییم و فردا با تمام توان خود بازی خواهیم کرد و با استفاده از بهترین نفراتمان تلاش می‌کنیم نتیجه لازم را بگیریم.برای جذب خالد شفیعی و محمد قاضی با باشگاه صحبت کرده‌ام و با یکی از این بازیکنان صحبت شده است ولی هنوز توافق کامل حاصل نشده است و قاضی با نساجی قرارداد رسمی دارد و کمیته انضباطی باید در مورد او رای دهد.

 

وی با اشاره به اینکه برای جذب دانیال ماهینی نیز تلاش شده است، افزود: ماهینی بازیکن شهر بوشهر است و از ما پول می‌خواست و ما نتوانستیم تامین کنیم. او دو سال بازی نکرده و جذب او ریسک بزرگی است.

شاهین شهرداری بوشهر عبدالله ویسی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر عبدالله ویسی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، فولاد که در این فصل با تغییرات سریالی کادرفنی و حضور چهار مربی در رأس کار مواجه شد، روزگاری متفاوت تر از همیشه را سپری می کند و این تیم با تنها یک امتیاز فاصله تا منطقه سقوط، به دنبال تغییر وضعیت و شرایطی است که بدبین ترین هواداران این تیم نیز آن را تصور نمی کرد.

فولادی ها فردا در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در استادیوم فولاد آرنا به مصاف تراکتور می روند. خوزستانی ها برای فرار از منطقه خطر و بازگشت به روند عادی خود، نیازمند کسب پیروزی در این بازی هستند.

شاگردان ویسی امید زیادی دارند تا با حضور پرتعداد هوادارانشان در ورزشگاه، بتوانند به نوار ناکامی هایشان پایان داده و به همین دلیل، آنها به سبک جدید و متفاوتی، طرفداران فولاد را به ورزشگاه دعوت کرده اند.

در ویدیویی که بخش رسانه ای فولاد منتشر کرده، پسران شیمبا، احسان پهلوان و ساسان انصاری با بیان جملاتی انگیزشی و امیدوارانه، از هواداران تیمشان درخواست می کنند تا بازیکنان را در بازی حساس فردا تنها نگذاشته و با حضور در فولاد آرنا، به تشویق این تیم بپردازند.

دیگر خبرها

  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)