Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

پشت‌پرده آشوب این روز‌ها در عراق/ متولیان ناشناخته‌ای که آتش‌بیار معرکه در خاک این کشور شده‌اند!
در حالی که کمتر از سه هفته تا برگزاری مراسم اربعین حسینی در عراق مانده، در دو روز گذشته چندین شهر این کشور درگیر تظاهرات مشکوکی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گشتی در پیچ و خم «دره ارواح» ایران/ از گرداب مرگ تا مسیری وهم‌انگیز و دلهره‌آور! + تصاویر
کول خرسان یا دره ارواح ، دره‌ای اعجاب‌آور و اسرارآمیز در استان خوزستان است که پیمایش مسیر سخت و هراس‌آور آن، هیجان و شگفتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

همه‌چیز درباره ۳ خودرو قدرتمند مناسب برای ناجا/ موشک‌ساز‌های ایرانی با «رخش» و «کیا» به سراغ خودروسازی رفتند + تصاویر
در ادامه روند رو به رشد صنایع دفاعی کشورمان در تولید خودروهای زرهی جدید، این بار ۳ محصول جدید به نام های کیا، رخش و کاراکال رونمایی شده که ظاهرا حافظ مرزبان های ایرانی در انجام ماموریت های خود هستند.

جریان حضور سردار سلیمانی در عراق به خاطر معترضان چه بود؟ + عکس
همزمان با ناآرامی‌های بغداد، پایتخت عراق، کانال ضد انقلاب آمدنیوز با انتشار پستی مدعی شد که سردار قاسم سلیمانی وارد این کشور شده است.

راز جسدی در کانال آب که سینه‌اش شکافته شده بود!
چند اثر کبودی زیر چشم پسرجوان بود که نشان از درگیری داشت، اما او با یک ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

بهترین صبحانه‌ها برای لاغر شدن کدامند؟
آیا به دنبال از دست دادن وزن تان هستید؟ اگر پاسخ مثبت است، پس باید مطمئن شوید که صبحانه شما که مهم‌ ترین وعده غذایی روزانه تان است، سالم باشد. خوردن دونات و کیک راهی برای خوردن یک صبحانه سالم نیست.

زیر و بم ۳ دوره فرماندهی «ژنرال خاورمیانه» حاج قاسم سلیمانی/ سردار ثبات و امنیت را بیشتر بشناسید
سردار سلیمانی در اوج مبارزه با تروریست‌ها، اعلام کرد که برای نظام اسلامی، کمک به شیعه و سنی تفاوتی ندارد و برای مثال اگرچه اکثر قریب به اتفاق مردم فلسطین از اهل تسنن هستند، ولی جمهوری اسلامی ایران بیشترین حمایت را از آنها دارد.

۷ نکته همه درباره برنج قهوه‌ای
برنج قهوه‌ای مانند انواع نان‌های سبوس‌دار، فواید بیشتری نسبت به برنج سفید برای سلامت مصرف‌کنندگان دارد. اولین ویژگی بارز برنج قهوه‌ای، وجود فیبر فراوان در آن است. عادت به مصرف روزانه فیبر‌ها در حجم مناسب، می‌تواند راه ساده‌ای برای حفظ سلامت دستگاه گوارش باشد.

چند دلیل خوب برای خوردن لوبیا سبز
در این اینفوگرافی به گوشه‌ای از خواص لوبیا سبز اشاره کرده و چند دلیل خوب می‌آوریم تا بیشتر به مصرف این ماده‌ی غذایی خوشمزه تشویق شوید.

کدام بیماری‌ها با فقر ویتامین دی ارتباط دارند؟
ویتامین دی یکی از ویتامین‌های محلول در چربی است، که به رشد و استحکام استخوان‌ها از طریق کنترل تعادل کلسیم و فسفر کمک می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه های سیاسی اربعین عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا بعد از برتری دو بر یک تیمش برابر نساجی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: امروز به خاطر برد تیم خوشحالم، اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم. از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم. در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم، اما به گل نرسیدیم. در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

وی افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

او درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در دوره او بازی هجومی ارائه می‌دهد هم گفت: از زمانی که به ایران آمدم پرسپولیس بازی هجومی ارائه می‌دهد. در دوره آقای گل‌محمدی هم همینطور بوده است.

وی درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس هم گفت: الان تمرکزمان رسیدن به قهرانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که الان داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم. من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • قبل از مصرف قهوه ژن‌های خود را بررسی کنید!
  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران