Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این نشست که در شرکت ایران خودرو برگزار شد، راهکارهای تامین مالی و توزیع عادلانه نقدینگی میان قطعه سازان ارائه و دیدگاه‌ها و نظرات سازندگان در مورد آن به منظور تسریع در فرآیند اجرایی بررسی شد.
در این نشست قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید برشرایط ویژه کشور، خواستار همراهی و همدلی فعالان حوزه تامین برای بهبود وضعیت تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید مرادی افزود: به دنبال ایجاد بستری شفاف در پرداخت مطالبات قطعه سازان هستیم تا نقدینگی هر چند محدود به صورت عادلانه میان آنان توزیع شود.
وی از پیگیری جذب نقدینگی از منابع مختلف خبر داد و گفت: از منابع مختلفی به دنبال تامین مالی هستیم و برای تحقق آن نیازمند حمایت از نهادها و ارگان‌های ذیربط هستیم. هرچند مذاکرات مختلفی توسط مدیرعامل گروه با سازمان‌های مختلف صورت گرفته اما عملیاتی شدن تصمیم گیری‌ها در شرایط فعلی و نجات صنعت خودرو و تولید در کشور بسیار ضروری است.
مرادی تصریح کرد: باید تمامی منابع برای بهبود وضعیت فعلی بسیج شوند، ایران خودرو نیاز به نیروی پیش برنده اولیه دارد تا بتواند رونقی را در تامین و تولید ایجاد کرده و با ساماندهی خودروهای ناقص به سمت تولید تجاری حرکت کند.
وی ضمن دعوت از سازندگان برای حرکت جمعی و همراهی در مسیر پیشرفت و تعالی ایران خودرو و زنجیره تامین پیش‌بینی کرد تا طی ماه‌های آتی و با عملیاتی شدن برنامه‌ها، تولید به روند بسیار بهتری نسبت به شرایط فعلی دست یابد.
عباس حاج فتحعلی‌ها، قائم مقام مدیرعامل در مالی و اقتصادی ایران خودرو نیز در این نشست اظهار کرد: در مقطعی از زمان هستیم که جز با همدلی امکان عبور موفقیت آمیز از آن وجود ندارد. در مجموعه ایران خودرو و زنجیره تامین عرق بالایی نسبت به تولید و صنعت کشور وجود دارد که قابل تحسین و مباهات است.
وی با بیان این که اصل و هدف رونق تولید است، تصریح کرد: باید همکاری‌های شکل گرفته ادامه یابد تا بتوانیم لوکوموتیو صنعت کشور را نجات دهیم.
حاج فتحعلی‌ها افزود: با ساماندهی و شفاف سازی نظام پرداخت، تولید در خطوط سازندگان رونق خواهد یافت و به شرایط عادی بازخواهیم گشت.
در این نشست مدیرعامل ساپکو نیز از تشکیل شش کارگروه تخصصی برای رفع مسایل موجود در میان ایران خودرو و زنجیره تامین خبر داد و گفت: کارگروه مالی و اقتصادی برای شفاف سازی و نظام مند کردن پرداخت به قطعه سازان اهمیت بسیار زیادی دارد.
منصور منصوری بازگشت فرآیند تامین به شرکت ساپکو را عاملی برای ساماندهی وضعیت ارتباط با قطعه سازان دانست و اضافه کرد: با تغییر در ساختار برخی فرآیندها، ارتباط با سازندگان ارتقا خواهد یافت.
وی تاکید کرد: در کارگروه‌های تخصصی، راهکارهای پیش بینی شده با اعمال نظر و دیدگاه‌های قطعه‌سازان اجرایی خواهد شد. انتظار داریم با هماهنگی و همراهی سازندگان، تولید پایدار و یکنواختی شکل گرفته و خودروهای ناقص هم تکمیل و عرضه شود.
گفتنی است، پیرو تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای ساماندهی ارتباط با قطعه‌سازان، ۶ کارگروه تخصصی استراتژی، تامین و بهره‌وری، توسعه محصول، خودکفایی و ساخت داخل، مالی و اقتصادی و صادرات تشکیل شده که رفع مشکلات در هر یک از کارگروه‌ها در نشست اعضا دنبال می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران خودرو صنعت قطعه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی انصاری، با بیان اینکه آب‌های بسته بندی دارای مزایای متعددی هستند، از عدم وجود آلودگی‌های میکروبی و انگلی بیماری‌زا، وجود محدوده‌های مجاز املاح و فلزات سنگین و آفت کش‌ها به عنوان بخشی از این مزایا یاد کرد و گفت: دلیل کنترل کیفیت این محصولات در محل تولید از منبع اصلی آب گرفته تا پایان فرایند است در حالی که برای آب چاه کنترلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اظهارنظر در مورد اینکه مصرف آب چاه فقط منجر به بروز سنگ کلیه می‌شود، غیرمسئولانه و غیرکارشناسی است، یادآور شد: آب چاه‌ها ممکن است آلودگی‌های زیادی داشته باشند که ممکن است به دلیل نزدیکی به مناطق مسکونی، کشاورزی، مراکز صنعتی و منابع دیگر آب‌های زیرزمینی متصل آلودگی به ترکیبات آلی، نیترات و سولفات داشته باشد.

انصاری ادامه داد: در تولید و عرضه آب‌های بسته بندی، فرآیندهای صنعتی رعایت شده و مجوزهای لازم پس از بررسی‌ها و آزمایشات متعدد اخذ می‌شود. هر محصول یک شرایط نگهداری دارد که توسط تولید کننده در بسته بندی محصول، اعلام می‌شود که مصرف کننده، فروشنده و توزیع کننده ملزم به رعایت الزامات انبارداری، حمل و نقل و نگهداری هستند.

مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع سازمان غذا و دارو تاکید کرد: اگر شرایط نگهداری هر محصولی رعایت نشود، طبیعی است که شاید خطراتی برای مصرف کننده به همراه داشته باشد و این هم محدود به یک فرآورده مانند آب بسته بندی شده نیست. ظروف بسته بندی پت در ایران و دنیا، مختص آب‌های آشامیدنی نیست بلکه در نوشابه‌ها، روغن‌های خوراکی، برخی لبنیات و شیشه‌های شیرخوری کودکان نیز از مواد پت استفاده می‌شود.

کد خبر 6097527 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • استارت سرد خودروسازی
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • معمای بنزین در ایران
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود