Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکابزن تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران گفت: مرحله دوم بسیار سخت و فنی بود و از طرفی هم ما اصلاً با این مسیر آشنا نبودیم. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مرحله دوم سی ‌و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان صبح امروز از منطقه آزاد ارس آغاز شده و پس از طی مسافت 180 کیلومتری با معرفی نفرات برتر در شهرستان خوی به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نتایج این مرحله و در مجموع، حمید پورهاشمی، رکابزن تبریزی تیم ملی ایران توانست عنوان سلطان کوهستان را از آن خود کند.

پورهاشمی در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با مرحله دوم تور سی و چهارم اظهار داشت: مرحله دوم بسیار سخت و فنی بود و از طرفی هم ما اصلاً با این مسیر آشنا نبودیم.

وی افزود: مرحله دوم، مرحله بسیار پیچیده‌ای بود و در برخی از مسیرها کنترل کردن دوچرخه با سرعت بالا واقعاً سخت و نفس‌گیر‌ می‌شد. با این حال خوشحال هستم که توانستم پیراهن کوهستان را کسب کنم.

پوره‌اشم در رابطه با برنامه خود برای مراحل آتی این دوره از تور گفت: من به دنبال عناوین شخصی نیستم. در واقع من و دیگر رکابزنان تیم ملی کشورمان سعی می‌کنیم با کسب نتایج قابل قبول، عملکرد تیمی مناسبی داشته باشیم. امروز هم خلیل خورشید، دیگر رکابزن تبریزی تیم ملی دچار حادثه شد و نتوانست به مسیر ادامه دهد که این موضوع به تیممان لطمه می‌زند، به هر حال در مجموع امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

تور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان| پیراهن طلایی ‌مرحله دوم‌ به رکابزن مالزی رسید/ گنج خانلو سوم شدتور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان| حفظ پیراهن امتیازی برای سپاهان در پایان مرحله دومتور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان | مرحله دوم در مسیر منطقه آزاد ارس به خوی آغاز شد

وی در پایان خاطرنشان کرد: شناخت بیشتری از مراحل آتی داریم چرا که هرساله این مراحل وجود داشته‌اند. در مرحله سوم که فردا برگزار می‌شود، در ابتدای مسیر باد بغل خواهد بود اما پایان آن نیز اهمیت خیلی زیادی دارد. در این دو روز هم تلاش کردیم شرایط را مدیریت کنیم تا در پایان عملکرد خوبی داشته باشیم.

گفتنی است مرحله سوم سی ‌و چهارمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان فردا جمعه از شهر ارومیه شروع شده و در تبریز به مسافت 163 کیلومتر به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم

یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 19 تا 29 در مصلای امام خمینی(ره) با شعار «بخوانیم و بسازیم» افتتاح خواهد شد، تلاش شده که همه ناشران کشورمان که شرایط حضور را دارند در نمایشگاه امکان حضور حداکثری داشته باشند، بنابراین همه ناشران ثبت‌نام‌کننده در نمایشگاه کتاب حضور خواهند داشت، تلاش داریم نمایشگاهی قدرتمند تشکیل شود.

اعتبار بن دانشجویی افزایش خواهد یافت

رئیس نمایشگاه کتاب تهران در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار آنا درباره افزایش اعتبار بن‌های دانشجویی نمایشگاه کتاب با توجه به تورم سالانه توضیح داد: تلاش داریم امکان بهره‌مندی دانشجویان و طلاب را از یارانه خرید افزایش دهیم، جزئیات رقم اعتبار اعلام خواهد شد، اما در صدد تامین منابع هستیم. 

سیلی ایران به اسرائیل و عدم حضور هندی‌ها

این مقام مسئول در وزارت ارشاد در پاسخ به سوال دیگر درباره مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب و نهایی شدن «یمن» ابراز داشت: کشور «هند» طبق مذاکراتی که از سال گذشته داشتیم حضورش در نمایشگاه کتاب قطعی بود، در سفر ما به هند هم این مساله مورد تاکید قرار گرفت و گروه هندی در فروردین ماه به ایران آمد و محل نمایشگاه و حضور ناشران و اسکان شخصیت‌های فرهنگی هندی مورد توافق قرار گرفت، اما با اتفاقاتی که در منطقه رخ داد و تعرض رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه و پاسخ ایران به این تجاوز در آن ایام، دولت هند سفر اتباع هندی را با محدودیت اعلام کرد تا شرایط تنش‌زای منطقه فروکش کند، هنوز محدودیت برداشته نشده است، ما در هفته گذشته و در اردیبهشت‌ماه تصمیم داشتیم حضور هندی‌ها را منتفی اعلام کنیم، اما سفیر هند با حضور در دفتر ما تقاضای مهلت کرد، از سویی با توجه به تلاش حداکثری تا روز گذشته این اتفاق رخ نداد و با توجه به زمان کم تا برگزاری نمایشگاه کتاب، ما حضور «هند» را منتفی اعلام کردیم، بنابراین حضور هند را به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه سال جاری نخواهیم داشت.

نام «کشور» یا «شهر» مهمان ویژه نمایشگاه هنوز قطعی نشده است

رئیس نمایشگاه کتاب تهران حضور کشوری به عنوان مهمان ویژه را به جای «هند» قطعی ندانست و گفت: حتما شهر یا کشور جایگزین را خواهیم داشت، بین کشورهای منطقه در حال ارزیابی هستیم تا کشور مناسب حضور اعلام شود، هنوز تصمیم نهایی اخذ نشده و در حال مذاکره با کشورهای همسایه هستیم.

انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم

وی در پایان درباره وضعیت خاص منطقه و سیلی محکم ایران به تجاوز اسرائیل و تائیر آن بر نمایشگاه کتاب گفت: ما هیچ انصرافی از سوی ناشران خارجی برای عدم حضور در نمایشگاه کتاب نداشتیم، امیدواریم امسال بخش ناشران خارجی پر رونق تر هم برگزار شود.

این گزارش در خاتمه اضافه می‌کند، روز گذشته علی رمضانی قائم مقام نمایشگاه کتاب که اغلب اخبار را در شبکه ایکس(توئیتر) منتشر می‌کند، با اننتشار پیامی، از جایگزینی «یمن» به جای «هند» برا ی حضور در نمایشگاه کتاب تهران، به‌عنوان مهمان ویژه خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • جزئیات مسلمان شدن ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اعلام شد
  • ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان