Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی خواجه‌وند  ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اولین شرط توجه اتهام یا توجه تخلف به شخص، وقوع تخلف از طرف شخص و امکان انتساب فعل به شخص مرتکب است. با فرض اثبات تخلف شخص، تطبیق قانون با عمل مرتکب و سپس مجازات شخص ممکن خواهد بود.

وی ادامه داد: شجاع خلیل‌زاده نیز توسط کمیته انضباطى به اتهام تحریک تماشاگران از طریق نشان دادن علامت سکوت (هیس) به داور و به استناد عکس ضمیمه پرونده دو جلسه محرومیت از بازى محروم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن صحنه که فیلم آن نیز موجود است کاملاً واضح است که خلیل‌زاده بعد از صحنه پنالتى به داور می‌گوید: «به خدا پنالتى نبود».

خواجه‌وند خاطرنشان کرد: بنده و آقای خلیل‌زاده در جلسه استیناف حضور یافته و موضوع را کاملاً توضیح دادیم. پرونده مکرر بررسی و کنترل شد و با توضیحات شجاع و بازبینى مکرر صحنه فیلم مشخص می‌شود که توضیحات شجاع درست بوده و حقیقتاً حداقل انتظار در خصوص شجاع برائت ایشان بود.

عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: محکومیت و محرومیت شجاع از دو جلسه بازى به استناد آن عکس و در حالی که هیچ گزارشی از داور و ناظر دال بر توهین وی به داور مسابقه و تحریم تماشاگران از این طریق وجود نداشته است، مطمئناً مطابق انصاف و عدالت و حتى قانون نیست و اجحاف در حق این بازیکن، باشگاه پرسپولیس و میلیون‌ها طرفدار باشگاه خواهد بود.

خواجه‌وند در پایان گفت: عجیب است که بدون گزارش داور و ناظر و با استناد به عکسی، دو جلسه محرومیت در نظر گرفته می‌شود. ویدئوی آن صحنه بازبینی شد و محرز بود که او توهینی نکرده است. حتی خلیل‌زاده به رغم شعارهای توهین‌آمیز در این بازی، در چند بازی دست به اقدامات جوانمردانه زده که آن را هم نشان دادیم و تصور و باورمان این بود که هر دو جلسه محرومیت لغو می‌شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد و این واقعاً ناراحت‌کننده و دور از انصاف است.

منبع: سایت رسمی باشگاه پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شما یا نمیدانید یا میخواهید که ندانید!

به گزارش انتخاب، عبدالناصر همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت : خبرگزاری رسمی دولت ⁩، به طور بسیار مبتدی، مدعی شد که تحلیل اینجانب در مورد ‌ نرخ تورم ⁩ اشتباه است! 

‏این خبرگزاری متوجه این موضوع هست که من نیز به مانند رئیس جمهور دولت سیزدهم که در مقام مقایسه عملکرد،به امار تورم بانک مرکزی در شهریور ۱۴۰۰ استناد می کردند،به آمار بانک مرکزی در خصوص نرخ تورم سال ۱۴۰۲ استناد نموده ام، نه به نرخ تورم نقطه به نقطه اعلام شده توسط مرکز آمار!

یک دانشجوی کارشناسی سال اول اقتصاد، تفاوت تورم نقطه به نقطه و تورم سالانه را به خوبی می داند ولی شما یا نمی دانید یا میخواهید که ندانید. 

‏هر توجیهی که بیان کنید، دولت بایستی پاسخگوی کوچک شدن سفره مردم و کاهش ارزش ریال باشد. 

‏این دو مورد را چگونه توجیه می کنید؟!

دیگر خبرها

  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • شما یا نمیدانید یا میخواهید که ندانید!
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • محصول عجیب و دور از انتظار کاسیو (عکس)
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)