Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: تردد کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت روز چهارشنبه ۱۷مهر تا ساعت هفت روز چهارشنبه اول آبان به مدت ۱۵ روز در محورهای اهواز - سوسنگرد ، بستان - چذابه ، اهواز-خرمشهر - شلمچه و بالعکس ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می توانند از مسیر اهواز-آبادان - خرمشهر تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: همچنین تردد تمامی اتوبوس ها ازساعت هفت روز چهارشنبه ۱۷مهرالی ساعت هفت روز چهارشنبه اول آبان از محور هفتگل–باغملک–ایذه-دهدز–شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز–اندیمشک–خرم آباد– الیگودرز–اصفهان–شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.​

افزایش تردد وسایل نقلیه در گذرگاه های مرزی خوزستان

بهرامی نیا با اشاره به اینکه در چهار روز گذشته از اول تا چهارم ماه صفر شاهد افزایش تردد وسایل نقلیه در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه بودیم گفت: در مسیر بستان به چذابه ۹ هزار و ۸۸۳ خودرو و در محور چذابه به بستان هشت هزار و ۴۲۳ خودرو تردد در این مدت ثبت شده است که نسبت به روزهای عادی افزایش ۷۵ درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه تردد خودروها در مسیرهای منتهی به مرز شلمچه نیز نشان دهنده افزایش ۴۲ درصدی نسبت به روزهای عادی است، افزود: در مدت یاد شده از خرمشهر به شلمچه ۲۶ هزار و ۳۹۲ خودرو و از شلمچه به خرمشهر نیز ۳۰ هزار و ۱۳۴ خودرو تردد داشتند.​

حرکت تدریجی کاروان های اربعین حسینی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه در روزهای اخیر شروع شده است.

پیش بینی شده اربعین امسال حدود سه میلیون زایر از مرزهای رسمی کشور راهی عتبات عالیات شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند