Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا غلامی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی آذربایجان شرقی که به مناسبت اربعین حسینی برگزار شد گفت: برای هر استان این افتخار است که خدمت گذار این حرکت و نهضت بوده و در خیمه امام حسین (ع) خدمت گذاری کند.

جانشین قرارگاه تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: نباید به اربعین با نگاه یک پیاده‌روی عادی و نگاه زیارتی عادی نگریست برکات و خدمات و اثراتی که این حرکت عظیم داشته و پیش می‌رود و زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره بر فرمایش مقام معظم رهبری که پیاده‌روی اربعین می‌تواند زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی باشد ادامه داد: ظرفیتی که در سال گذشته از ۶۰ کشور جهان در این اجتماع باشکوه شرکت کردند که در جهان بی‌نظیر است.

وی افزود: این حرکت عظیم باید به مهدویت و ظهور منجی عالم بشریت ختم شده و یک افق و مسیر جدیدی را شکل دهد.

غلامی خاطرنشان کرد: این حرکت عظیم، یکی از سرمایه‌های بزرگ ماست که محصول زحمات شهدا و تمام کسانی است که درراه حق، جان خود را ازدست‌داده‌اند تا این مسیر اعتلا پیدا کند.

وی افزود: در سال جاری، عمده توجه و رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی، حرکت از مبدأ با کاروان همراه باروحانی است که یکی از راهبردهای اصلی در بحث اربعین است.

غلامی بیان کرد: خانواده یکی دیگر از اولویت‌های اصلی در بحث اربعین است چراکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، امروزه دشمن بشریت روی خانواده سرمایه‌گذاری کرده است و ما اگر بخواهیم نظام و انقلاب را حفظ کنیم درگرو حفظ خانواده است که صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در بحث اربعین اقدام ویژه در حوزه خانواده در مسیر پیاده‌روی اربعین است که مسائل خانواده به سه زبان همراه با کارشناس پاسخگو در حوزه ارتقاء و تحکیم خانواده انجام می‌گیرد.

غلامی با تأکید بر برجسته کردن شهدای مدافع حرم به‌عنوان یک نقطه مشترک افزود: در اپلیکیشن اربعین، موضوعات اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع، نذورات موردتوجه قرارگرفته است و باید اربعین با ظرفیت‌های مردمی و توان مردمی انجام گیرد.

کد خبر 4736299

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اربعین 98 هفته دفاع مقدس اربعین حسینی بوشهر قزوین شیراز گرگان گردشگری اجلاس جاده ابریشم شهرکرد بیرجند آتش نشانی دفاع مقدس جنگ تحمیلی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فریدونشهر گفت: در این همایش خانواده‌ها مسیری به طول چهار کیلومتر را از چشمه گلاز تا کوه تتشویلی را پیاده پیمودند.
امین لچینانی، هدف از برگزاری این همایش راترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی و توجه بیش‌تر به سلامتی جسم و روح دانست و گفت: پیاده روی روزانه در کنترل و پیشگیری از بسیاری ازبیماری‌ها مانند فشارخون، دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی ودرد‌های مفاصل تاثیر بسزایی دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری پیاده روی مردمی همزمان با هفته سلامت در روستای برقبان
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم