Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@08:41:20 GMT

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۵۷۷۱

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

این دوره از مسابقات از فردا جمعه ۱۲ مهرماه به میزبانی روسیه در سالن «جورجیفسکی» شهر مسکو با حضور ۶۴۸ کاراته کا از ۸۵ کشور آغاز می‌شود. بر اساس قرعه کشی انجام شده در کاتای انفرادی بانوان فاطمه صادقی در گروه ۴ با کاتارو‌هایی از مراکش، ژاپن، آلمان، چین تایپه، ایتالیا (۲)، ترکیه، ژاپن، اسلواکی، اسپانیا و نگین باقری با کاتارو‌هایی از اسلواکی، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن (۲)، مالزی، آمریکا، مصر و صربستان در گروه ۲ مبارزه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش مردان نیز ابوالفضل شهرجردی در گروه ۱ با کاتارو‌هایی از کره جنوبی، اسپانیا، ژاپن (۲)، استرالیا، لهستان و ونزوئلا مبارزه خواهد کرد و متین زارع در گروه ۸ با کاتارو‌هایی از ژاپن (۲)، آمریکا، ترکیه، اسلواکی و کویت همگروه است.

در بخش کومیته در وزن ۵۰- کیلوگرم بانوان سارا بهمنیار دور اول با «کارمن کلمنت» از مجارستان مبارزه خواهد کرد و در صورت برتری به دیدار «ایمانه طالب» از الجزایر پیکار می‌کند. طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگر پس از استراحت در دور اول با برنده لهستان و بلژیک پیکار خواهد کرد.

در وزن ۶۱- کیلوگرم رزیتا علیپور دور نخست به مصاف «نینا راژینویچ» از سوئیس می‌رود و در صورت پیروزی با «جوانا رکویچ» از صربستان پیکار می‌کند. در همین وزن شیما آل سعدی ابتدا با «کریستینا مه» از استرالیا و در صورت کسب پیروزی با برنده اوکراین و بلژیک مبارزه خواهد کرد. حمیده عباسعلی هم در وزن ۶۸+ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، دور دوم به مصاف برنده مبارزه کاراته کا‌های آلمان و روسیه می‌رود.

در بخش مردان و در وزن ۶۰- کیلوگرم مجید حسن نیا دور اول با «عماد المالکی» از عربستان سپس با «دولت شیمیربکوف» از قزاقستان دیدار خواهد کرد. در همین وزن علی مسکینی پس از استراحت در دور اول با «فردوسی فضل علیف» از آذربایجان پیکار می‌کند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم تیم ایران چهار نماینده دارد. هامون درفشی پور ابتدا با «کامیلو ولوزو» از شیلی و در صورت پیروزی با برنده گواتمالا و گرجستان، امیر مهدی زاده دور نخست به دیدار «هومت بخشعلیف» از آذربایجان و در صورت برتری با برنده ژاپن و روسیه، امیررضا میرزایی در مباره نخست به مصاف «بارنی ژیل» از نیوزلند و در صورت برتری با برنده قزاقستان و ایتالیا، سیدعلی کریمی هم ابتدا به دیدار «دینوس ژینوس» از یونان و در صورت برتری با برنده بلژیک و عربستان مبارزه خواهد کرد.

بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم دور اول به مصاف «داستونبک اوتوبالایف» از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی با برنده ژاپن و بلغارستان پیکار می‌کند. در همین وزن علی اصغر آسیابری با «انیس گاریبویچ» از کرواسی و در صورت پیروزی با «کن نیشیمورا» از ژاپن مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۸۴- کیلوگرم ذبیح اله پورشیب پس از استراحت در دور نخست، دور دوم با برنده اسلواکی و برزیل پیکار می‌کند. مهدی خدابخشی در همین وزن ابتدا با «ویکتور کریستوسکی» از مقدونیه و در صورت پیروزی به دیدار برنده اسلواکی و آذربایجان خواهد رفت و مهدی قراری زاده با «اربول ژورمالف» از قرقیزستان و سپس «ایگور چیخمارف» از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

سجاد گنج زاده هم در در وزن ۸۴+ کیلوگرم دور اول استراحت و در دور دوم با برنده مبارزه کوراسائو و نروژ پیکار می‌کند. در همین وزن صالح اباذری دور اول استراحت سپس به دیدار برنده کانادا و قرقیزستان خواهد رفت. در کاتای تیمی، تیم ایران با ترکیب (حسام زرین نعل، حسین زرین نعل و سعید کاظمی) با تیم‌های صربستان، مالزی، ایتالیا و روسیه در گروه ۲ همگروه است.

این رقابت‌ها به مدت ۳ روز و تا روز یکشنبه ۱۴ مهرماه ادامه دارد و در نخستین روز مسابقات فردا کاتای انفرادی بانوان، کاتای تیمی مردان و رقابت‌های اوزان ۶۰-، ۶۷- و ۷۵- کیلوگرم مردان و اوزان ۵۰- و ۵۵- کیلوگرم بانوان انجام خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ جهانی کاراته تیم ملی کاراته ایران قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) که از روز شنبه (یک اردیبهشت 1403) در بخش بانوان در همدان آغاز شده بود، امروز با معرفی نفرات برتر در رده سنی نوجوانان دختران به پایان رسید.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختران به شرح زیر است:
وزن 47- کیلوگرم:

1. هستی گرائیلی از استان مازندران
2. صدف حسنلو از استان تهران
3. ندا رستمی از استان فارس
3. سارینا ربیعی از استان اصفهان

وزن 54- کیلوگرم:
1. نگین مهرعلی تبار از استان مازندران
2. هستی میر از استان کرمان
3. هستی سلطانی از استان اصفهان
3. ستایش قانعی از استان کرمان

وزن 61- کیلوگرم:
1. ساغر جندقی از استان سمنان
2. روجا شاهرخی از استان مازندران
3. زینب حسین خانلی از استان البرز
3. ستایش ملائی چروده از استان گیلان

وزن 61+ کیلوگرم:
1. مریم گرزین از استان مازندران
2. فاطمه شعبانی از استان مازندران
3. هستی صفی خانی از استان مرکزی
3. تازه زینب سعیدآبادی از استان تهران

رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) طی روزهای 27 لغایت 31 فروردین 1403 در بخش آقایان و یک لغایت 6 اردیبهشت در بخش بانوان در استان همدان پیگیری شد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند