Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، پس از فشارهای آمریکا وزیر خارجه ایتالیا اعلام کرده به زودی یک شرکت هواپیمایی ایران را از دسترسی به کشورش منع خواهد کرد.

«مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا که به ایتالیا سفر کرده پنجشنبه تلاش کرد دولت این کشور را برای تحریم شرکت هواپیمایی «ماهان» تحت فشار قرار دهد. 

پامپئو پنجشنبه در دیدار با «لوئیجی دی مایو»، وزیر امور خارجه ایتالیا گفت از اینکه ایتالیایی‌ها در حال انجام بررسی‌های لازم برای تحریم دومین شرکت هواپیمایی بزرگ ایران هستند خرسند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پامپئو بر اساس متنی از سخنانش که روی وب‌سایت وزارت خارجه آمریکا قرار گرفته ادعا کرده ایتالیا تصمیم گرفته مجوز شرکت ماهان به ایتالیا را تمدید نکند. 

پامپئو گفت: «کشورهای اروپایی ظاهراً به این واقعیت آگاه شده‌اند که ایران کشور متجاوز است نه مظلوم و این واقعیت، از تصمیم اخیر فرانسه برای عدم تمدید دسترسی ماهان‌ایر به ایتالیا هم مشخص است و ما بابت این بسیار متشکریم.»

علی‌رغم ادعای وزیر خارجه آمریکا دولت ایتالیا تا کنون چنین تصمیمی را اعلام نکرده است. البته وزیر خارجه ایتالیا پس از سخنان پامپئو گفت که رم در روزهای آینده اعلانیه‌ای رسمی در این خصوص منتشر خواهد کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با آقای «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی دیدار و گفتگو کرد. دکتر امیرعبداللهیان توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

آقای «انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.‌

کد خبر 6092645

دیگر خبرها

  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد