Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:05:21 GMT

شرق تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ بار لرزید

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۶۱۶۸

شرق تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ بار لرزید

به گزارش خبرنگار مهر،  طی ۲۴ ساعت گذشته و در روز پنج شنبه شهرستان  فیروزکوه در شمال شرق و شهرستان پاکدشت در شرق استان تهران به ترتیب ۳ و یک بار لرزید.

مطابق برآورد اولیه مؤسسه ژئوفیزیک، زمین لرزه اول در ساعت ۲ و ۳۱ دقیقه و ۴۳ ثانیه بامداد پنج شنبه در ۱۰ کیلومتری عمق زمین به وقوع پیوست که ۲.۸ ریشتر شدت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ساعت ۲ و ۳۳ دقیقه و ۴۳ ثانیه و تنها ۲ دقیقه پس از زمین لرزیه اول نیز دومین زلزله فیروزکوه با شدت ۳.۸ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.

پس از آن و در ساعت ۱۶ و ۴۱ دقیقه و ۳۷ ثانیه سومین زلزله فیروزکوه با شدت ۲.۹ ریشتر و این بار در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داد.

زمین لرزه چهارم اما در شهرستان پاکدشت در ۲۰ کیلومتری شرق تهران و در عمق ۲۰ کیلومتری از سطح زمین و با بزرگی ۳ ریشتر در ساعت ۲۰ و ۵۸ دقیقه و ۳۶ ثانیه رخ داد.

تا کنون از این زمین لرزه ها خسارتی گزارش نشده است.

بنابر این گزارش، استان تهران به علت وجود پایتخت و تراکم جمعیتی بالا اهمیت استراتژیک دارد و به محض وقوع این زمین لرزه ها فرمانداران این ۲ شهرستان از آماده باش ستاد مدیریت بحران خبر دادند.

کد خبر 4736329

منبع: مهر

کلیدواژه: زلزله شهرستانهای استان تهران فیروزکوه پاکدشت اربعین 98 هفته دفاع مقدس اربعین حسینی بوشهر قزوین شیراز گرگان گردشگری اجلاس جاده ابریشم شهرکرد بیرجند آتش نشانی ایلام دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیگر خبرها

  • لرزه تردد خودروهای سنگین دوباره روی تن پل تاریخی بابل نشست
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • بندرچارک لرزید
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند