Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، محمدمهدی طهرانچی عصر پنجشنبه در دومین نشست هیات های مذهبی دانشجویی دانشگاه آزاد سراسر کشور که به میزبانی واحد رودهن شهرستان دماوند برگزار شد طی سخنانی با بیان اینکه مسئله فقط حجاب نیست اظهار داشت: دشمن برای از بین بردن عفاف در دانشگاه ها خیمه زده است.

طهرانچی با بیان اینکه یکی از کانون‌های مهم تربیت اخلاقی و اعتقادی و یکی از جلوه‌های ورودی اجتماعی و تربیتی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود هیئت‌های مذهبی است گفت: اگر واحدهای دانشگاهی ما هیئت‌های مذهبی فعال نداشته باشند، یعنی بخش مهمی از فعالیت‌های مربوط به تعلیم و تربیت در آن واحد تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حجاب به‌عنوان یک بروزی از بحث حیا و عفاف است افزود: مسئله حجاب در دانشگاه‌ها مطرح است و ما بایستی با تمام وجود از هویت ملی یعنی عفاف و حجاب دفاع کنیم و فکر نمی‌کنم دانشجویی باشد که از هویت ملی دینی غافل باشد لذا در دانشگاه‌ها عفاف مهم‌تر از حجاب است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با تاکید بر اینکه باید در دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور که کانون تعلیم و تربیت است به جدیت و مصرانه، مفاهیم آراستگی اخلاقی فکری و ظاهری رو داشته باشیم اظهار داشت: آن‌هایی که از عفاف و حجاب فاصله گرفتند غفلت می‌کنند و عواقب بدی در انتظار این‌گونه برخوردها است.

وی با بیان اینکه باید در سال تحصیلی جدید تمامی همکاران باید به امر عفاف و حجاب توجه مضاعف داشته باشند گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) دو نهاد علم در کشور شکل گرفت و موضوع وحدت بین حوزه و دانشگاه ترویج یافت؛ کارکرد دانشگاه بعد از انقلاب اسلامی مسیر خود را ادامه داد اما هنوز نمی توانیم بگوییم که دانشگاه تحول کامل را پیدا کرده چرا که همچنان ریل دانشگاه ریلی است که غرب دنبال می کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کل کشور: دستورالعمل دادستانی درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، دادستان کل کشور گفت که به زودی دستورالعملی برای اجرای مطلوب طرح نور به فراجا ابلاغ می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت: حجت الاسلام موحدی دادستان کل کشور با بیان اینکه کلیات طرح نور فراجا مورد تایید است و از اقدامات قانونی آنان حمایت می‌کنیم، گفت: برای اجرای صحیح طرح، دستورالعملی از سوی دادستانی کل تهیه شده و به زودی به فراجا ابلاغ می‌شود.

وی گفت: برخی ناهنجاری‌های اجتماعی امروز در حوزه عفاف و حجاب در سطح جامعه، آثار همان قانون غلط کشف حجاب رضاخانی است که دشمن به دنبالش بود.

دادستان کل کشور با تاکید بر در اولویت بودن جرایم سازمان‌یافته در فضای حقیقی و مجازی در حوزه عفاف و حجاب، گفت: لازم است در اجرای طرح نور؛ نکاتی به مانند تقویت نقاط ایجابی، سطح‌بندی درباره بدحجابی در نظر گرفته شود و تمرکز بر برخورد با جرایم سازمان یافته و درباره شل حجابی توصیه و تأکید ما انجام اقدامات ارشادی با رویکرد متنبه شدن افراد است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904264

دیگر خبرها

  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • دادستان کل کشور: دستورالعمل دادستانی درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • گرانی پوشاک اسلامی از دغدغه‌های مردم شده است
  • سومین نمایشگاه حجاب و عفاف در ارومیه برپا می‌شود
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • ارسال بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود