Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خرم آباد و دوره با تاکید براینکه بنده پیشتر به صورت داوطلبانه قطع یارانه ام را خواستار شدم، گفت: توصیه ام به دهک های بالا این است که به صورت داوطلبانه از دریافت یارانه انصراف دهند تا جامعه قدری ساماندهی شود.

محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص حذف یارانه دهک های بالا، اظهار داشت: بنده صد در صد موافق حذف یارانه دهک های بالا بوده و هستم و حتی معتقدم اگر بضاعت مالی دهک های بالا اجازه می دهد به محرومین جامعه کنند تا این قشر از حداقل های زندگی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چراکه یارانه 45 هزار تومانی در مجموع اثر نزدیک به صفر بر زندگی دهک های بالا دارد اما همین مبلغ می تواند در زندگی پایین دستان تحول ایجاد کند.

بیرانوندی با تاکید براینکه بنده پیشتر به صورت داوطلبانه قطع یارانه ام را خواستار شدم، گفت: توصیه ام به دهک های بالا نیز این است که به صورت داوطلبانه از دریافت یارانه انصراف دهند تا جامعه قدری ساماندهی شود.

نماینده مردم خرم آباد با بیان اینکه حذف یارانه دهک های بالا و کمک ثروتمندان به قشر نیازمند جامعه موجب خواهد شد که فاصله طبقاتی میان دهک ها کمتر شود، یادآور شد: معتقدم بهتر است هریک از ما از جیبمان هم که شده به نیازمندان کمک کنیم تا در جامعه توازن ایجاد شود. به نظر می رسد اگر این هدف به خوبی مدیریت شود دیگر آنقدر فاصله طبقاتی در کشور وجود نخواهد داشت که فقرا نیازی به گرو گذاشتن کارت ملی برای دریافت نان داشته باشند.

وی تصریح کرد: ممکن است یارانه حق همه باشد اما بنده توصیه می کنم دهک های بالا به صورت داوطلبانه از این حق صرف نظر کنند و به دهک های پایین کمک کنند.

نماینده مردم خرم آباد در خصوص نحوه هزینه کرد این مبلغ تاکید کرد: به نظرم پول حاصل از قطع یارانه دهک های بالا خود را در چالش های اصلی جامعه نشان دهد. گاهی اوقات این چالش بخش سلامت است و گاهی اوقات هم حمایت از بخش آسیب پذیر جامعه برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: میزان یارانه بسیار کم و آنقدر ناچیز است که دیگر نمی توان اسم آن را یارانه گذاشت، اما از آنجایی که قرار است یارانه بین 40 میلیون نفر توزیع شود، همین مقدار ناچیز بخش قابل توجهی از ردیف بودجه را به خود اختصاص داده است  و باتوجه به اینکه بودجه دولت وضعیت خوبی ندارد، نمی تواند پاسخ گوی مبلغی بیش از این باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دهک های بالا دهک های پایین یارانه حذف یارانه دهک های بالا دولت مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد

محمد دلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: آزمون مرحله اول طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار شده است، افزود: این آزمون در شهرستان‌های شاهرود به نشانی خیابان فروغی، خیابان طالقانی سالن شهید سلیمانی و در سمنان به نشانی بلوار ولیعصر خیابان بعثت روبروی پارک سنگی و مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شده است.

رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه حافظان قرآن کریم در رشته‌های ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز در این آزمون شرکت کردند افزود: پس از قبولی در مرحله اول که به صورت کتبی برگزار می‌شود سپس حدود دو ماه دیگر مرحله دوم به صورت شفاهی برگزار خواهد شد.

دلالی با بیان اینکه پذیرفته شدگان مرحله اول و دوم حائز دریافت مدرک تخصصی در سه، چهار و پنج خواهند شد که معادل دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس است، تاکید کرد: افراد متقاضی دریافت درجه دو و یک نیز به مرحله سوم و چهارم آزمون راه پیدا کرده و پس از قبولی مدرک معادل کارشناسی ارشد و دکتری دریافت خواهند کرد

کد خبر 6095512

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مشمولان طرح کالابرگ فجرانه؛ مدل جدید در راه است؟
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ 
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • برنامه جدید دولت درخصوص کالابرگ چیست؟
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ/ برنامه دولت در خصوص کالابرگ چیست؟
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • آخرین مهلت استفاده از کلابرگ
  • اعلام برنامه دولت درباره کالابرگ | یک هفته تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی