Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌رئیسه مجلس از تصمیم جدید این هیئت برای کاهش سفرهای خارجی نمایندگان خبر داد. ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه اخیر هیئت رئیسه مجلس، گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد که سفر‌های خارجی نمایندگان به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم  جدید هیئت رئیسه سفر‌های غیر ضروری خارجی نمایندگان حذف می‌شود، افزود: همچنین قرار شد مسافرت‌ها به صورت اقتصادی(اکونومی) یعنی با درجه عادی انجام شود و دیگر بلیط‌های  بیزینس کلاس دریافت نخواهد شد.

برومندی: سفر خارجی دولتی‌ها محدود می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: بنده به عنوان عضو ناظر هیئت رئیسه مجلس مامور شده‌ام تا سفر‌ها را بررسی کرده  و به هیئت رئیسه گزارش دهم که چه سفر‌های مورد تقاضا بوده و دلیل مخالفت و موافقت با آنها چه بوده است.

رنجبرزاده تاکید کرد: این تصمیم برای کاهش هزینه‌ها اخذ شده و قرار است تنها سفرها و شرکت تا مراسمی که حضور پارلمان جمهوری اسلامی ایران در آنها لازم و ضروری است انجام شود.

انتهای‌پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اکبر رنجبرزاده نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اکبر رنجبرزاده نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم اکبر رنجبرزاده نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!

 به گزارش تابناک، روزگارخودرو نوشت: پیش از این، تمامی وسایل نقلیه خارجی ملزم به دریافت پلاک گذرموقت برای تردد در جاده‌های ایران بودند. این امر موجب می‌شد تا گردشگران ساعت‌ها و حتی روزها در مرزهای کشور معطل شده و انتظار کشیده تا پلاک موقت دریافت کنند.

این مصوبه جدید در پی همکاری میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور ناجا به تصویب رسیده است. هدف اصلی از تصمیم مذکور، تسهیل ورود گردشگران خارجی به خاک کشور و جلوگیری از اتلاف وقت آنان در مرزهای کشور است.

با تصمیم جدید مقامات کشوری، ورود خودروهای خارجی با پلاک بین‌المللی به خاک ایران مجاز شده است. این اقدام در راستای تسهیل حرکت گردشگران خارجی و کاهش مدت زمان توقف آنها در مرزهای کشور صورت گرفته است.

مسئولان امیدوارند این تصمیم بتواند زمینه را برای افزایش جریان گردشگری به ایران فراهم آورده و موجب رونق هرچه بیشتر این صنعت پردرآمد شود. از این پس، گردشگران خارجی می‌توانند با آسودگی بیشتری به ایران سفر کنند.

دیگر خبرها

  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!
  • بلینکن: توافق آتش‌بس باید برای حماس یک «تصمیم آسان» باشد