Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@18:07:45 GMT

پاسخ وزير امور خارجه به سوال نمايندگان

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۷۶۱۲

پاسخ وزير امور خارجه به سوال نمايندگان

خبرگزاری آریا- وزرای امور خارجه و علوم برای پاسخ به سوالات نمایندگان در صحن علنی حضور خواهند یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا، مجلس شورای اسلامی هفته آینده روز‌های یکشنبه تا سه‌شنبه جلسات علنی خواهد داشت در عین حال روز یکشنبه مجلس در دو نوبت صبح و عصر جلسه خود را برگزار می‌کند.
ادامه رسیدگی به لایحه مالیات بر ارزش افزوده، لایحه کمک به ساماندهی پسماند‌های عادی با اولویت استان‌های ساحلی و کلانشهر‌ها با مشارکت بخش غیردولتی، لایحه موافقت نامه تشویق و حمایت از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان، لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی اعاده شده از شورای نگهبان، طرح تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه دیدگان اعاده از شورای نگهبان، رد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده شش قانون مبارزه با پولشویی، طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، طرح استفساریه بند دو ماده دو قانون مالیات‌های مستقیم، لایحه موافقتنامه سرویس‌های هوایی دو جانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت کویت و طرح اصلاح ماده 133 قانون مالیات‌های مستقیم از جمله دستور جلسات علنی مجلس در این سه روز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه برای پاسخگویی به تعدادی از نمایندگان در کمیسیون آموزش حضور پیدا خواهد کرد و وزیر آموزش و پرورش روز سه شنبه در کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری پاسخگوی سوالات تعدادی از نمایندگان خواهد بود.
وزرای نیرو و راه و شهرسازی هم روز سه شنبه در کمیسیون اجتماعی پاسخگوی سوالات نمایندگان خواهند بود.
وزرای امور خارجه و جهاد کشاورزی نیز روز سه شنبه برای پاسخگوی تعدادی از نمایندگان در کمیسیون اقتصادی، حضور خواهند یافت.
همچنین روز سه شنبه وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان و بررسی ضرورت انجام تحقیق و تفحص از چگونگی و نحوه واگذاری معادن به بخش خصوصی به کمیسیون صنایع و معادن می‌رود و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز روز سه شنبه در کمیسیون صنایع و معادن ضمن پاسخگویی به سوالات نمایندگان، ضرورت انجام تحقیق و تفحص از عدم شفافیت مالی، علل آتش سوزی‌های اخیر و کاهش تولید در واحد‌های مختلف پتروشیمی آبادان را بررسی خواهد کرد.
وزیر راه و شهرسازی همچنین روز دوشنبه به کمیسیون عمران می‌رود تا پاسخگوی سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس باشد.
در این حال، رئیس سازمان انرژی اتمی نیز برای ارائه گزارش از وضعیت تحقیق و توسعه در صنعت هسته‌ای کشور روز دوشنبه به کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس دعوت شده است.
ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد، گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد بررسی علل و مصادیق تخلفات در حوزه اراضی و املاک، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد حادثه آتش سوزی در مدرسه دخترانه زاهدان، گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از قرارداد‌های منعقده برای تامین هواپیما و نوسازی سیستم‌های ناوبری هوایی توسط وزارت راه و شهرسازی و همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد خسارات و پیامد‌های سیلاب‌های اخیر کشور از جمله مواردی است که در دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاسخ وزیر خارجه نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به تهدیدهای لندن مبنی بر اینکه کی‌یف ممکن است با تسلیحات انگلیسی به خاک روسیه حملاتی ترتیب بدهد، گفت: در صورت تحقق این امر مسکو حق دارد به تاسیسات انگلیس در اوکراین و خارج از آن کشور حمله کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا اظهار داشت: «در صورت عملی کردن چنین سناریویی، روسیه این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که به آن پاسخ دهد و تاسیسات انگلیسی مستقر در اوکراین و خارج از مرزهای این کشور شامل تاسیسات نظامی، تسلیحات و غیره را هدف قرار دهد.»

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهارات دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر اینکه لندن استفاده از سلاح‌های بریتانیایی برای حمله به خاک روسیه را برای رژیم کی‌یف مشروع می‌داند، «چیزی کاملاً احمقانه» توصیف کرد.

وی در گفت‌وگو با «تاس» تصریح کرد: به یاد دارید که جنجال چگونه شکل گرفت. این بیانیه برای اولین بار در محتوای خبری یک خبرگزاری انگلیس منتشر و پس از گذشت ۲ ساعت از آنجا حذف شد.

زاخارووا افزود: ما بی‌درنگ واکنش نشان دادیم. واکنشی مناسب از طریق کانال‌های دیپلماتیک به جهانیان ارائه و سفیر [لندن] احضار شد. در واقع، روسیه فقط او را برای توبیخ احضار نکرد، بلکه به وضوح به سفیر انگلیس در مورد اظهارات مورد بحث پاسخ داده شد.

کد خبر 751552

دیگر خبرها

  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند