Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین علیمردانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرای طرح نذر آب در قم گفت: با توجه به ورود خشکسالی در برخی استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان طرح نذر آب در این استان اجرا می‌شود.

وی گفت: این طرح در سال ۹۷ در دو مرحله اجرا شد و در سال ۹۸ نیز در حال اجر است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه طرح نذر آب با دو رویکرد انجام می‌شود، افزود: یکی از رویکردهای این طرح ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، معیشتی و درمانی است و رویکرد دوم نیز جلوگیری از آسیب‌های ناشی از کم آبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از کم آبی آب معدنی و تانکرهای آب به لیتراژهای هزار تا پنج هزار لیتر به این مناطق ارسال شده است.

علیمردانی با بیان اینکه استان قم طرح نذر آب را در شهرستان سرباز واقع در استان سیستان و بلوچستان اجرا می کند، گفت: تاکنون طی دو مرحله ۶۰ تانکر آب به این استان ارسال شده است و در مرحله سوم نیز طی هفته جاری ۳۰ تانکر ارسال می‌شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: خیرین و مردم نوع دوست می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ با شناسه ۳۵۰۰۰۸۰۵۹۱۴۶ واریز کنند و فیش واریزی را به معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

کد خبر 4735180

منبع: مهر

کلیدواژه: قم نذر آب جمعیت هلال احمر استان قم اربعین 98 اربعین حسینی هفته دفاع مقدس بوشهر قزوین شیراز گردشگری گرگان اجلاس جاده ابریشم شهرکرد آتش نشانی ایلام بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان