Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی اسدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، زمان برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی را بهمن ماه امسال اعلام کرد و افزود: شهرستان‌های اصفهان، کاشان، شاهین شهر، مبارکه و شهرضا برای میزبانی این جشنواره پیش بینی شدند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد نشاط و شادابی با استفاده از ورزش در بین جامعه روستایی و نشر فرهنگ توسعه کشاورزی برشمرد و افزود: تخمین زده می‌شود در مرحله پایانی این رخداد ورزشی بیش از ۸۰۰ ورزشکار حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی اصفهان خاطرنشان کرد: این جشنواره در رشته‌های فوتبال گل کوچک، والیبال، هفت سنگ مهارتی، طناب‌کشی، دو و میدانی (سرعت و استقامت) و چوب‌کشی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اکنون مسابقات منطقه ای این جشنواره در حال برگزاری است و استان‌های برتر در مرحله پایانی حضور می‌یابند.

به گفته مسوولان وزارت ورزش و جوانان، اجرا و توسعه جشنواره خوشه چین به عنوان یک برند ملی در دولت تدبیر و امید، آثار ماندگاری در شادابی و انگیزه مردم در دراز مدت به همراه خواهد داشت و ۷۰ درصد اعتبارات از طریق این وزارتخانه و ۳۰ درصد هم منابع استانی تامین می‌شود.

براساس نتایج سرشماری ۹۵، جمعیت استان اصفهان پنج میلیون و ۱۲۰ هزار و ۸۵۰ نفر و دارای یک میلیون و ۶۰۸ خانوار است که از این تعداد یک میلیون و ۴۱۲ هزار را خانوار شهری و ۱۹۶ هزار را خانوار روستایی تشکیل می‌دهند.

بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان فعالیت می کنند و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این خطه وجود دارد.

۶۰۲۰/۶۰۲۶/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خانه ورزش روستایی توسعه روستایی اصفهان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان اعلام کرد در صورت لغو مجدد جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، این باشگاه در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی‌کند. - اخبار ورزشی -

محمد حسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داد

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث نیز بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به راحتی قبل نمی‌برد

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سال قبل نیز که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون که خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آیند، ه جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه می‌کنیم و به رشته های دیگر وارد می‌شویم.

دیگر خبرها

  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است