Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و شهر خودرو برگزار شد و از پرسپولیس، محسن خلیلی و علیرضا اشرف در این نشست حضور پیدا کرده بودند.

براساس تصمیم های این جلسه، تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار با لباس یک دست سفید برای بازیکنان و طوسی برای دروازه‌بان به میدان خواهند رفت و تیم میزبان نیز عنابی به تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد درهای ورزشگاه از ساعت ۱۲ باز خواهد شد. نمایندگان تیم میزبان در این جلسه توضیحاتی را درباره مسایل مربوط به بلیت فروشی ارایه کردند. همچنین اعلام شد سهمیه ده درصدی پرسپولیس تکمیل شده است و صبح پنج شنبه با باز شدن فروش سهمیه میهمان با توجه به مراجعه فراوان، سایت دچار اختلال شده بود.

گفتنی است؛ بلیت فروشی این بازی در روزهای گذشته در حالی انجام شده بود که سایت برای هواداران پرسپولیس بسته بود. این در حالی است که در بازی‌های تهران چنین رفتاری با هواداران تیم‌های مهمان صورت نگرفته است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بلیت فروشی شهر خودرو پرسپولیس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) روز گذشته جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان به پایان رسید تا شاگردان «ژوزه» مورایس گام به دیدار مرحله یک چهارم نهایی بگذارند. این بازی در وقت‌های قانونی ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضائیان توانست در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

سایت پرتغالی «flashscore» در این رابطه نوشت: تیم سپاهان میهمان این بازی بود و همانطور که انتظار می‌رفت، بازی را بهتر آغاز کرد و از قدرت بالایی برخوردار بود و در نیمه اول توسط کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ به گل رسید. در نیمه دوم نیز همه انتظار پایان بازی را داشتند که پاک پرور بازیکن تیم استقلال ملاثانی در دقایق پایانی گل تساوی را برای تیمش وارد دروازه سپاهان کرد.

در نهایت سپاهان توانست در وقت‌های اضافه گل صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به ثمر برساند تا «ژوزه مورایس» در این بازی نیز سربلند از زمین خارج شود. مورایس و شاگردانش هفته آینده دیداری حساس با پرسپولیس دارند که این بازی ممکن است سرنوشت قهرمانی در لیگ ایران را تعیین کند.

کد خبر 6089449

دیگر خبرها

  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"