Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلیت‌فروشی دربی فوتبال اصفهان تا یک ساعت پیش از آغاز این دیدار تمدید شد. ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان از ساعت 17:05 امروز جمعه 12 مهرماه میزبان دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام قبلی قرار بود بلیت‌فروشی الکترونیکی این دیدار شب گذشته به پایان برسد، اما در تصمیمی جدید بلیت‌فروشی دربی اصفهان تا یک ساعت پیش از آغاز دیدار امروز ادامه دارد.

قرار است دربی فوتبال اصفهان علاوه بر شبکه استانی اصفهان از شبکه ورزش نیز به صورت زنده پخش شود.

ذوب‌آهن و سپاهان در حالی آماده برگزاری دربی بزرگ اصفهان در هفته ششم لیگ نوزدهم می‌شوند که نتیجه این دیدار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. جدال سنگین تیم‌های بالای جدول و فاصله امتیازی بسیار نزدیک به هم مدعیان موجب شده است تا سپاهان برای حفظ صدرنشینی چاره‌ای جز پیروزی در دربی اصفهان نداشته باشد. در آن سو ذوبی‌ها نیز که تاکنون بردی در رقابت‌‌های لیگ به دست نیاورده‌اند، می‌دانند که در صورت پیروزی می‌توانند روند رو به رشد خود را آغاز کرده و جایگاه‌شان را در جدول بهبود ببخشند و همین امر انگیزه مضاعفی به سبزپوشان خواهد داد.

شهرآورد اصفهان از نگاه آمار و ارقام؛ باکیفیت و دیدنی اما بدون تنشاصفهان| سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی به وقت اصفهانمحمدزاده: امیدوارم اولین بردمان در دربی اصفهان باشد/ ذوب‌آهن پنالتی‌زن‌های بهتر از من دارد

در فصل گذشته لیگ برتر سپاهان در بازی رفت با نتیجه 2 بر یک و با گل‌های مهرداد محمدی و عزت‌الله پورقاز به برتری رسید و بازی برگشت 2 تیم به تساوی یک بر یک انجامید. برای سپاهان سجاد شهباززاده و برای ذوب‌آهن ارسلان مطهری گلزنی کردند.

مهدی رجب‌زاده با زدن 5 گل بهترین گلزن شهرآورد فوتبال اصفهان است و محرم نویدکیا، ادموند بزیک، محمدرضا خلعتبری و مرتضی تبریزی نیز بازیکنان 4 گله دربی اصفهان هستند.

از این جمع تنها محمدرضا خلعتبری امروز می‌تواند آمار گلزنی خود در شهرآورد فوتبال اصفهان را بهبود ببخشد.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها