Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رییسی شب گذشته با حضور در نشست فرماندهان ارشد نظامی استان هرمزگان با بیان اینکه گمرک مرزبان اقتصادی کشور در واردات و صادرات است، گفت: چشم گمرک همیشه باید مثل آن ماموری که در برج دیدبانی مرزبانی می‌کند، باز باشد و به عنوان یک برج دیدبانی در حوزه اقتصادی عمل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آیت الله رییسی شب گذشته با حضور در نشست فرماندهان ارشد نظامی استان هرمزگان با بیان اینکه گمرک مرزبان اقتصادی کشور در واردات و صادرات است، گفت: چشم گمرک همیشه باید مثل آن ماموری که در برج دیدبانی مرزبانی می‌کند، باز باشد و به عنوان یک برج دیدبانی در حوزه اقتصادی عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت الله رئیسی خطاب به فرماندهان ارشد نظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه دریا و محیطش را برای قاچاقچیان ناامن و به قول همکارانتان قرمز کنید، اظهار کرد: قاچاقچیان باید احساس کنند اینجا خطر از دست دادن همه منافعشان را دارند نه فقط خطر از دست دادن کالا و کشتی، بلکه
 خودشان هم محاکمه شوند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران قضایی نیز در این استان  از اقدامات صورت گرفته در این زمینه حمایت می‌کنند.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اظهاراتش در سمینار سپاه با بیان اینکه نباید میدان به مفسدین داد، گفت: یقه کسی که زد و بند می‌کند را باید گرفت و از این موضوع نمی‌گذریم. با کسانی که زد و بند می‎کنند در هر مقامی که باشند برخورد می‌کنیم و این قضیه باید در جامعه جا بیفتد.

وی خطاب به حاضرین در جلسه ادامه داد : همانطور که در دریا همه کشتی‌ها در کنترل و دیدبانی شما هستند و نمی‌توانند از چتر شما فرار کنند، در کشور نیز کسی نمی تواند از زیر چتر ما فرار کند.

آیت الله رئیسی همچنین در حاشیه این جلسه ضمن بازدید از مرکز فرماندهی کنترل نیروی دریایی سپاه افزود: سطح اشراف اطلاعاتی و اقتدار امنیتی نیروهای مسلح در تنگه هرمز و آبهای خلیج فارس افتخارآفرین و غرورانگیز است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم بیفتد، آنها را ستایش می کنم / زیرنویس فارسی

صحبت های پپ گواردیولا را در مورد لیورپول مشاهده می کنید.

دانلود (3.1MB)

دیگر خبرها

  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم بیفتد، آنها را ستایش می کنم / زیرنویس فارسی
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از منادیان آزادی و دانشجویان اروپا و آمریکا +تصاویر
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • جایگاه گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب؟