Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@17:38:35 GMT

تداوم تصمیمات خلق‌الساعه در کمیته انضباطی

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۸۲۵۶

تداوم تصمیمات خلق‌الساعه در کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور آرای عجولانه و پرابهام در پرونده محرومیت سعید آقایی و فرشاد احمدزاده، شبهات زیادی را درباره رفتار سلیقه‌ای در این رکن قضایی مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، سعید آقایی، مدافع تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار با پرسپولیس که هفته قبل برگزار شد به خاطر عکسی که در صفحه اینستاگرامش گذاشت و شکایت باشگاه پرسپولیس که آن عکس را مصداق توهین به این باشگاه می‌دانست، با نظر کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما روز یک‌شنبه کمیته انضباطی باز هم اطلاعیه‌ای صادر و در آن تاکید کرد سعید آقایی و هم‌چنین فرشاد احمدزاده، بازیکن پرسپولیس حق حضور در هیچ مسابقه‌ای را حتی در جام حذفی ندارند. 

بیشتر بخوانید: اطلاعیه پرسپولیس درباره احکام انضباطی فدراسیون اعتراض استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها وارد نبود

با این حال دوشنبه سازمان لیگ فوتبال خبری منتشر و در آن به نقل از کمیته انضباطی اعلام کرد که چون محرومیت سعید آقایی یک جلسه‌ای بوده و او این محرومیت را در بازی با پرسپولیس پشت سر گذاشته می‌تواند در بازی برابر خیبر به میدان برود. هم‌چنین سازمان لیگ باز هم از طرف کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد که محرومیت احمدزاده هم سه جلسه‌ در لیگ برتر است و او هم می‌تواند در بازی پرسپولیس برابر ماشین سازی در جام حذفی شرکت کند.

سازمان لیگ در حالی این خبر را منتشر کرد که فدراسیون فوتبال بعد از این که اعلام کرد آقایی و احمدزاده نمی‌توانند در هیچ مسابقه‌ای حتی در جام حذفی شرکت کنند، دیگر هیچ اطلاع‌رسانی دیگری در سایت خودش در این زمینه انجام نداد.

دقایقی بعد از این خبر، اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های جمعی، از حضور فرشاد احمدزاده در این کمیته خبر داد و اعلام کرد که رای این بازیکن صادر شده اما در گرو تایید دبیرکل فدراسیون فوتبال است. در حالی که مصاحبه حسن‌زاده صبح دوشنبه منتشر شد، فدراسیون فوتبال بعد از انجام بازی‌های پرسپولیس و سپاهان اقدام به انتشار رای محکومیت فرشاد احمدزاده کرد.

رفع محرومیت آقایی و احمدزاده بدون برگزاری صدور رای قطعی از سوی کمیته انضباطی به منظور حضور در رقابت‌های جام حذفی، مصداق آرای سلیقه‌ای در فصل جاری است که قاطعیت کمیته انضباطی را در برخورد با متخلفان فوتبال زیرسوال می‌برد؛ به طوری که سرمربی خیبر خرم آباد در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان و بازی کردن سعید آقایی گفت: در حالی که سعید آقایی محروم بود اما فدراسیون فوتبال با یک قانون من درآوردی به دلیل مصدومیت شایان مصلح، محرومیت سعید آقایی را بخشید و به او اجازه بازی داد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در شش هفته نخست لیگ برتر نتوانسته رفتار یکسانی را در برابر تیم‌های گوناگون داشته باشد و شبهه نگاه رنگی را در لیگ برتر از بین ببرد و منجر به بهبود فضای فوتبال ایران شود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو تحولات عراق تحولات یمن کمیته انضباطی سپاهان باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!

پیرمرد هتاک سپاهانی با محرومیت سنگینی مواجه شد.

طرفداری | کمیته انضباطی تصمیم قاطعی در مورد پیرمرد پرحاشیه سپاهانی گرفت.

یکی از هواداران مسن سپاهان در بازی با پرسپولیس صحبت‌های عجیبی را مطرح و به زنان پرسپولیسی اهانت کرد. موضوعی که واکنش تند اهالی فوتبال را به دنبال داشت.

کمیته انضباطی حکم خود را در مورد این هوادار صادر کرد و نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود، نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال ،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال