Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   در آخرین روز رقابت های تورجهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن صبح امروز نمایندگان ایران  و  تایلند با پیروزی بر حریفان خود راهی فینال شدند .


در دیدار نخست تیم آقاجانی و فیروزفر دو بر یک از سد سالمی و وکیلی دیگر تیم ایرانی گذشت و راهی فینال شد و در دیدار دوم هم تیم نوتانون و سدتاوات از تایلند در دو ست تیم تسوچیا و موراکامی از ژاپن را شکست داد و به فینال صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار رده بندی این مسابقات ساعت ۱۴ بین تیم وکیلی و سالمی از ایران و تیم تسوچیا و موراکامی از ژاپن برگزار می‌شود و در دیدار فینال از ساعت ۱۵ تیم آقاجانی و فیروزفر از ایران رو در روی تیم نوتانون و سدتاوات از تایلند قرار می‌گیرد.


دومین تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن با حضور ۹ تیم از ایران، سه تیم از ژاپن، دو تیم از تایلند، دو تیم از لهستان و یک تیم از سوئد از سه شنبه آغاز شد و بعدازظهر جمعه به پایان می‌رسد.


انتهای پیام / فا


تورجهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران، پس از حدود دو ماه از انتصابش به عنوان سرمربی ایران، سرانجام ظهر امروز با حضور در سالن فدراسیون والیبال اولین تمرین تیم ملی را زیر نظر گرفت.

او که در ابتدای صحبت هایش در تمرین امروز اعلام کرد به خوبی از اهمیت والیبال در بین هواداران در ایران خبر دارد، تمام تلاشش را برای موفقیت در تیم ملی به کار خواهد گرفت.

پائز حالا کمتر از سی روز فرصت دارد تا عملکرد ملی‌پوشان را زیر نظر بگیرد و ترکیب خود را برای هفته اول لیگ ملتهای والیبال اعلام کند. بازیکنان نیز حالا با حضور پائز انگیزه‌هایشان دو برابر شده و قصد دارند خود را به این مربی نشان دهند. البته هنوز چند بازیکن تیم ملی به دلیل حضور در لیگ های خارجی به تیم اضافه نشده اند که با حضور آنها همه چیز تکمیل و رقابت به اوج خود خواهد رسید.

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملتهای والیبال باید به مصاف صربستان، ایتالیا، کوبا و آرژانتین برود. هر پنج تیم سهمیه المپیک کسب نکرده اند و عیار موریسیو موتا پائز در همین چهار بازی مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)