Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: برای حل مسایل درمانی ایثارگران همه دستگاه‌ها و بخش‌های کشور باید همکاری کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی در دیدار اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به پوشش درمانی ایثارگران در قالب بیمه تکمیلی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در چند سال اخیر تلاش کرده است گسترده‌ترین پوشش‌های درمانی را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه کند و در قالب قرارداد بیمه درمان تکمیلی به حدود یک میلیون و هفتصد هزار نفر خدمات ارائه کرده که در کشور منحصر بفرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: از سال 92 با آغاز به کار دولت یازدهم علاوه بر پرداخت معوقه‌های خانواده معظم شهدا که از سال 1376 باقیمانده بود، خدمات درمانی مناسبی با اعتبارات مصوب ارائه شد و با درصد رضایتمندی بالایی ادامه داشته است.
وی افزود: البته در چند ماه گذشته به سبب مشکلات کمبود اعتبارات، بدهی به شرکت بیمه‌گر افزایش داشته که سبب خلل در قرارداد‌های مراکز درمانی با شرکت بیمه‌گر شده است، اما در همین مدت نیز مسئولان بنیاد تمامی تلاش خود را به کار بسته‌اند ایثارگران عزیز به ویژه برخی گروه‌های خاص با مشکلات کمتری مواجه باشند.
معاون رئیس جمهور گفت: در چند سال اخیر در دو مقطع بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل و بازنشسته دستگاه‌های اجرایی از پوشش بنیاد خارج و به دستگاه‌های اجرایی محول شد، اما به سبب رضایتمندی بالای ایثارگران از خدمات بنیاد و درخواست‌های مکرر آن‌ها با مصوبه مجلس پوشش این افراد نیز در سال گذشته دوباره به بنیاد واگذار شد که متأسفانه بودجه متناسب با جامعه زیرپوشش به بنیاد تخصیص نیافته است.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با اشاره به تلاش همه جانبه مسئولان بنیاد برای رفع مشکلات اعتباری درمان ایثارگران گفت: دو سال پیاپی است که موضوع درمان ایثارگران را اولویت مهم بنیاد شهید اعلام و از همه ابزار‌ها و راهکار‌ها برای کاهش مشکلات استفاده کردیم و اعتقاد داریم با توجه به شرایط کشور برای رفع مشکلات، همه دستگاه‌ها و بخش‌های کشور باید همت، تلاش و همکاری کنند.
وی با تشریح نحوه انتخاب شرکت بیمه گر برای پوشش درمانی ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران تابع ضوابط و مقررات است و برای انعقاد این قرارداد نیز ضمن آگهی رسمی از شرکت‌های بیمه کشور برای شرکت در مناقصه دعوت می‌شود و البته با توجه به برخی مشکلات تعدادی از شرکت‌ها در این مناقصه شرکت نمی‌کنند، اما بنیاد تلاش می‌کند قرارداد با بهترین شرایط برای پوشش درمانی ایثارگران عزیز که، ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند، منعقد شود.
معاون رئیس جمهور در ادامه خاطرنشان کرد: درمان ایثارگران از موضوع‌های مهم کشور است و باید با تمام قوا برای خدمات رسانی به ایثارگران تلاش کنیم، بهترین راهکار را برای حل مشکلات تعیین کنیم و ان‌شاءالله با حمایت و کمک مجلس مسایل در اسرع وقت حل می‌شود و رضایت کامل ایثارگران در حوزه درمانی که ضروری است، فراهم خواهد شد.
در این نشست قرار شد کارگروهی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بررسی کارشناسی و تصمیم گیری برای رفع مسائل درمانی ایثارگران تشکیل شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسائل ایثارگران همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم زاده صبح یکشنبه در صحن علنی شورا اظهار کرد: کلید حل همه مسائل کشور در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در دل تعلیم و تربیت نهفته است.

وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها آن طور که لازم است به آموزش و پرورش پرداخته نشده و این سیستم با حداقل امکانات بیشترین تلاش‌ها را در امر تعلیم و تربیت صورت داده است.

شهردار اصفهان گفت: اگر نسلی تربیت کنیم که این نسل در حوزه‌های مختلف به منابع انسانی نظام تزریق شود بسیاری از مشکلات از مسیر تعلیم و تربیت حل خواهد شد.

وی افزود: هر کشوری که مسیر رشد را توانسته با موفقیت طی کند به امر تعلیم و تربیت به خوبی پرداخته است، امیدواریم ما نیز با وجود مشکلات و فشارها آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

قاسم زاده با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست، گفت: وقتی ما یک دانش آموز را ۱۲ سال از خانواده امانت می‌گیریم هر گونه شکل دهی به شخصیت او باید در مدرسه صورت گیرد.

کد خبر 6092870

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود