Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه در نشست با فرماندهان ارشد نظامی استان هرمزگان بر اینکه دریا و محیطش را برای قاچاقچیان ناامن و به قول همکارانتان قرمز کنید تاکید کرد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین رییسی شب گذشته با حضور در نشست فرماندهان ارشد نظامی استان هرمزگان با بیان اینکه گمرک مرزبان اقتصادی کشور در واردات و صادرات است، گفت: چشم گمرک همیشه باید مثل آن ماموری که در برج دیدبانی مرزبانی می‌کند، باز باشد و به عنوان یک برج دیدبانی در حوزه اقتصادی عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیسی خطاب به فرماندهان ارشد نظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه دریا و محیطش را برای قاچاقچیان ناامن و به قول همکارانتان قرمز کنید، اظهار کرد: قاچاقچیان باید احساس کنند اینجا خطر از دست دادن همه منافعشان را دارند نه فقط خطر از دست دادن کالا و کشتی، بلکه خودشان هم محاکمه شوند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران قضایی نیز در این استان از اقدامات صورت گرفته در این زمینه حمایت می‌کنند.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اظهاراتش در سمینار سپاه با بیان اینکه نباید میدان به مفسدین داد، گفت: یقه کسی که زد و بند می‌کند را باید گرفت و از این موضوع نمی‌گذریم. با کسانی که زد و بند می‎کنند در هر مقامی که باشند برخورد می‌کنیم و این قضیه باید در جامعه جا بیفتد.

وی خطاب به حاضرین در جلسه ادامه داد: همانطور که در دریا همه کشتی‌ها در کنترل و دیدبانی شما هستند و نمی‌توانند از چتر شما فرار کنند، در کشور نیز کسی نمی‌تواند از زیر چتر ما فرار کند.

رئیسی همچنین در حاشیه این جلسه ضمن بازدید از مرکز فرماندهی کنترل نیروی دریایی سپاه افزود: سطح اشراف اطلاعاتی و اقتدار امنیتی نیرو‌های مسلح در تنگه هرمز و آب‌های خلیج فارس افتخارآفرین و غرورانگیز است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رییسی رییس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی

پیکر عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان، در شهر بجنورد تشییع شد.

وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079742 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • بارزانی با رییسی دیدار کرد
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • (ویدئو) رییسی: در باشگاه‌های قدرت‌های جهانی جزو قدرت‌های برتر هستیم
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • سخنرانی آیت الله رییسی آغاز شد
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم