Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: به علی‌حسینی پیام دادم باید در رکوردگیری شرکت کند اما این کار را انجام نداد. تاریخ انتشار: 13:05 - 12 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۵۴۰۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علی مرادی در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون وزنه‎برداری و همچنین احتمال حذف کیانوش رستمی و سعید علی‎حسینی از حضور در بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ صحبت‌های زیر را انجام داد:

*با توجه به این که رستمی در مسابقات جهانی نتوانست رکورد مجموع را ثبت کند، هیچ امتیازی به دست نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*رستمی درخواست شرکت در ۲ تورنمنت را ارائه داد، با وجود این که زمان ثبت‌نام مسابقات سوئیس و سن‌مارینو به پایان رسیده بود، ما تلاش کردیم، اما میزبان مخالفت کرد.   *فدراسیون جهانی شرایط را فراهم کرد تا رستمی بتواند در مسابقات پرو وزنه بزند.   *رستمی در حال حاضر نفر ششم ایران است و باید در رویدادهای بعدی امتیازات لازم را کسب کند تا در بین نفرات اعزامی به المپیک قرار گیرد.   *به کیانوش و برادرش گفتم از وزنه‌های کم شروع کنند، چون اول کسب سهمیه مهم است و سپس مدال و رکوردشکنی.   *درباره رکوردگیری و مسائل فنی برخواه باید توضیح دهد، اما اگر گرفتن وزنه‌ها نامناسب بود، قشقایی و دهدار هم نمی‌توانستند مدال‌ کسب کنند.   *شرایط جسمی علی‌حسینی به گونه‌ای بود که تمرینات را آنطور که مدنظر خودش و کادر فنی بود نمی‌توانست انجام دهد.   *همه می گویند رستمی باید در اختیار کادر فنی باشد، اما علی‌حسینی نیز خواستار انجام تمرینات با روش خودش شده است که برای ما پذیرفته نبوده و نیست.   *به خود علی‌حسینی نیز گفتم باید در رکوردگیری شرکت کند که این کار را انجام نداد.   *فردا جلسه‌ای با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک خواهیم داشت تا راهکارهای لازم برای حل مشکل رستمی و علی‌حسینی را بررسی کنیم.   *به رستمی گفته بودم باید رکورد مجموع را ثبت کند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی مرادی فدراسیون وزنه برداری کیانوش رستمی سعید علی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علائم خاموش استرس را بدانید

ایتنا - به گفته کارشناسان، علائم خاموش استرس را می‌توان به راحتی نادیده گرفت، اما تشخیص آنها برای حافظت از سلامت روان مهم است.
علائم قابل مشاهده استرس نسبتاً واضح است - تحریک پذیری، عصبانیت، بی‌حوصلگی، تنش عضلانی.

به گزارش ایتنا، دکتر عاصم شاه، مدیر جامعه روانپزشکی در کالج پزشکی بیلور در هیوستون، در یک بیانیه خبری گفت: «شاید نتوانید علایم را برای مدت طولانی پنهان کنید. اما خانواده، دوستان و همکاران بلافاصله متوجه آن خواهند شد. این درحالیست که علائم خاموش استرس ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا قابل توجه باشد. اگر منزوی و تنها باشید، هیچ کس به جز شما متوجه آن نمی‌شود.»

در حالی که برخی از استرس‌ها در زندگی طبیعی است، نظارت بر علائم خاموش آن مهم است. شاه گفت که اگر آنها در طول زمان بدتر شوند یا شروع به تداخل در زندگی روزمره کنند، ممکن است نشانه‌ای باشد که به کمک یک متخصص بهداشت روان نیاز دارید.

عاصم  شاه افزود:« علائم خاموش استرس می‌تواند زمانی باشد که افراد علاقه خود را به زندگی از دست بدهند. آنها از انجام کارهایی که زمانی از آنها لذت می‌ردند دست بر می‌دارند. آنها مضطرب، عصبی یا ترسیده‌اند و از کارهایی که قبلاً انجام می‌دادند اجتناب می‌کنند، زیرا تحت فشار قرار می‌گیرند.»

سایر علائم استرس خاموش شامل کاهش یا افزایش وزن، کندن عمدی موها یا جویدن ناخن است. برای مدیریت استرس، شاه توصیه می‌کند ابتدا با فعالیت بدنی و تکنیک‌های تمدد اعصاب شروع کنید.

عاصم شاه گفت: «می‌توانید مدیتیشن، تمرینات تنفس عمیق را امتحان کنید یا زمان با کیفیتی را با خانواده و دوستان بگذرانید. برای فعالیت بدنی، پیاده روی کنید، ورزشی که دوست دارید انجام دهید یا در یوگا یا تای‌چی شرکت کنید.»
 

دیگر خبرها

  • کشته شدن الکساندر پلیشنکو رقیب اوکراینی کیانوش رستمی در جنگ
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • رقیب کیانوش رستمی کشته شد!
  • رقیب المپیکی کیانوش در جنگ اوکراین کشته شد
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • علائم خاموش استرس را بدانید
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید