Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فاطمه درخشانی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات جهانی کشتی آلیش در استانبول لغو شد، پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و به صورت غیررسمی به ما اعلام کردند که این رقابت‌ها آذر ماه در قزاقستان برپا می‌شود. منتظر نامه رسمی و مکتوب هستیم و اگر قطعی شود، نخستین اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد و بعد از آن اردوی ۱۰ روزه نزدیک به اعزام نیز برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر مسابقات جهانی آلیش در ترکیه مهر ماه برگزار می‌شد، خیلی عالی بود و می‌توانستیم براساس آن برنامه‌های بعدی را اجرا کنیم. با توجه به اختلال در روند برگزاری این مسابقات دست ما برای چیدن برنامه‌ها بسته است و تا هفته آینده تکلیف این رقابت‌ها مشخص می‌شود. براساس آن می‌توانیم برنامه‌های دیگر را برای آلیش‌کاران برگزار کنیم.

نایب رییس زنان فدراسیون کشتی یادآور شد: برنامه‌های دیگری نیز در کشتی کلاسیک و آلیش طرح‌ریزی شده و چنانچه مسابقه‌های جهانی کشتی آلیش دوباره لغو شد، برنامه‌ها را از آبان دنبال می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه رییس فدراسیون در خصوص کشتی زنان چه نظری دارد، گفت: اعتقاد و حفظ  کشتی آلیش و کلاسیک زنان است و به ادامه این رشته حتی قوی‌تر از گذشته اصرار دارد.

درخشانی درباره حضور کشتی‌گیران کلاسیک در مسابقات جهانی، عنوان کرد: با توجه به تغییراتی که صورت گرفته، رییس فدراسیون در این زمینه تصمیم می‌گیرد. گرچه «مریم منظمی» نایب رییس پیشین فدراسیون گزارش‌هایی را ارائه کرد که کشتی‌گیران اکنون آمادگی کامل ندارند و باید در ایران تمرین کنند و زمانی که به آمادگی رسیدند، راهی مسابقات برون مرزی می‌شوند.

وی تاکید کرد: در این زمینه با رییس فدراسیون صحبت کردم که او خواستار یک گزارش کامل از تمرین و اردوی کشتی‌گیران است. ما با هیات‌های مختلف در ارتباط هستیم تا گزارشی کاملی را به فدراسیون ارائه دهند.

نایب رییس زنان فدراسیون کشتی همچنین در خصوص تغییر سرمربی کشتی آلیش زنان اظهار داشت: هر فردی که ریاست فدراسیون کشتی را برعهده می‌گیرد، در ذهن خود ایده جدیدی دارد. البته «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون هنوز در خصوص ترکیب تیم کشتی آلیش زنان صحبتی نکرده و در حال بررسی است. باید عملکرد تیم بررسی شود تا براساس آن برنامه‌ریزی کنیم.

درخشانی درباره کمبود امکانات در شهرستان‌ها برای کشتی‌گیران گفت: بازدیدهای ادواری از تمرینات کشتی‌گیران در هیات‌های مختلف از این پس انجام می‌شود تا انتقادات و پشنهادات را بشنویم و به آنان کمک کنیم. ما همه آمدیم تا کشتی زنان را به نقطه خوبی برسانیم که به صلاح آنان باشد.

وی افزود: اکنون کشتی‌گیران نگران این هستند که تکلیف آنان چه می‌شود و این امر باعث نگرانی ما هم شده است زیرا این کشتی‌گیران نمی‌دانند باید این رشته را ادامه دهند یا خیر. فدراسیون همه این موارد را در نظر گرفته  و با برنامه ریزی کامل تمامی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها را برطرف می‌کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی آلیش زنان کشتی کلاسیک زنان علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟

برخی از کشتی‌گیران کشورمان با ملیت دیگر در انتخابی المپیک پاریس مبارزه خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام هنری دگلان فرانسه در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که چند کشتی‌گیر ایرانی با ملیت‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

محمد متقی‌نیا ملی‌پوش اسبق ایران و دارنده مدال برنز جوانان جهان کشتی‌گیر ایرانی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم برای اسپانیا کشتی گرفت و صاحب مدال طلای این مسابقات شد.

اتحادیه جهانی کشتی اسامی شرکت‌کنندگان در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک را اعلام کرده که نام متقی‌نیا در وزن ۷۴ کیلوگرم به چشم می‌خورد. وی در این رویداد انتخابی برای تیم‌ملی اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

در کشتی فرنگی نیز نیکولای محمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای دانمارک در این انتخابی و برای کسب سهمیه کشتی می‌گیرد.

آرش یوشیدا هم کشتی‌گیر دورگه تیم ملی ژاپن است که در ۹۷ کیلوگرم در ترکیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد. وی در انتخابی قاره آسیا مقابل امیرعلی آذرپیرا مغلوب شد و به سهمیه نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان