Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:33:44 GMT

شینزو آبه: مصمم به دیدار با اون هستم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۹۲۱۵

شینزو آبه: مصمم به دیدار با اون هستم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن، امروز جمعه از تمایل خود برای دیدار با «کیم جونگ اون» برای حل تنش های میان توکیو و پیونگ یانگ سخن گفت. 

از سوی دیگر روز چهارشنبه نیز «یوشیهید سوگا» سخنگوی کابینه ژاپن اعلام کرد علیرغم آزمایش موشکی اخیر، توکیو حاضر است بدون پیش‌شرط با پیونگ یانگ مذاکره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاپن در سال های اخیر انتقادات تندی را علیه کره شمالی انجام داده و پیونگ یانگ نیز در آزمایش های اخیر خود، اغلب موشک ها را به سمت دریای ژاپن شلیک کرده است.  

کد خبر 4736491

منبع: مهر

کلیدواژه: ژاپن کره شمالی کیم جونگ اون شینزو آبه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عربستان سعودی عراق سوریه ایران رژیم صهیونیستی فلسطین ترکیه روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ بین تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روزهای ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

کد خبر 6087773

دیگر خبرها

  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود