Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان قشم گفت: شهادت بیش از ۱۳هزارنفر شهید بزرگوار در این سازمان نشان دهنده رشادت پلیس است. ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم در بیانات خود درنماز جمعه این هفته اظهار داشت:پلیس ما پلیسی متخصص و بابصیرت بوده و گستردگی خدمات ناجا درکشور مثال زدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :شهادت بیش از 13 هزارنفر شهید بزرگوار در این سازمان نشان دهنده رشادت پلیس است.

قزوین|ستادهای نماز جمعه مقدمه ساز سفر شیعیان به مراسم اربعین باشندنماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله صدیقی اقامه می‌شودامام جمعه بجنورد: مسئولان باید هر هفته در نماز جمعه «میز خدمت» برپا کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات پلیس در طول سال خاطر نشان کرد: ما از پلیس رضایت کامل داریم و این موضوع برهمگان واضح و مشخص است که نیروی انتظامی و کارکنان آن سازمانی مقتدر ،پرتلاش و مهربان هستند و با پلیس سایر کشور ها بسیار متفاوت است.

امام جمعه شهرستان قشم با تاکید به ارتقای مثال زدنی امنیت در کشور که عملکرد پلیس بسیار در این قضیه نقش داشته تاکید کرد:خدمات پلیس مقتدر جمهوری اسلامی ایران بی شمار و کم نظیر است.

وی در پایان ضمن تقدیر مجد د از عملکرد پلیس خاطر نشان کرد:مردم و مسئولین قدرشناس خدمات ارزنده پلیس ،کارکنان و فرماندهان هستند و با نیروی انتظامی در پاسداشت امنیت و اقتدار نظام همکاری میکنند.

انتهای پیام/ ع

R7558/P1494/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی

بررسی بودجه امسال نشان میدهد بانک مرکزی بیشترین سهم مالیاتی در بین شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم‌، سهم مالیاتی شرکتهای دولتی نشان میدهد در بودجه 1403 بانک مرکزی 17 درصد از کل مالیات شرکتهای دولتی را پرداخت خواهد کرد.

شرکت ملی نفت 13 درصد و شرکت ملی گاز 4 درصد از درامدهای مالیاتی 1403 شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهند داد.

ایمیدرو نیز یکی از بزرگترین شرکتهای دولتی مالیات دهنده در سال 1403 است که 10 درصد از درامدهای مالیاتی دولت از محل مالیات شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد