Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، رشد بخش خصوصی غیرنفتی امارات‌متحده عربی در ماه سپتامبر به پایین‌ترین سطح خود در ۹ سال اخیر رسید. در این ماه سفارشات جدید، رکورد پایین تازه‌ای به ثبت رساند که نشان داد تقاضا در حال کاهش یافتن است. 

شاخص اصلاح شده فصلی مدیران خرید امارات (پی‌ام‌آی) ای‌اچ‌اس مارکیت، که بخش‌های تولید و خدمات را در بر می‌گیرد، از ۵۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ واحد در ماه آگوست، به ۵۱.۱ واحد افت کرد. 

هرچند بخش غیرنفتی امارات در محدوده رشد باقی ماند -اعداد بالای ۵۰ این شاخص نشان‌دهنده رشد هستند و اعداد پایین‌تر از ۵۰ به معنای انقباض می‌باشند- اما این ضعیف‌ترین رشد بخش غیرنفتی امارات از ماه می ۲۰۱۰ تا کنون بود. 

سفارشات جدید در پایین‌ترین سطح خود از زمان آغاز به کار این شاخص در بیش از ۱۰ سال گذشته، تا کنون، قرار دارند، که این نشان می‌دهد تقاضا در بخش غیرنفتی این کشور، بسیار پایین آمده است. هرچند تولید امارات نسبت به ماه گذشته رشد کرده است اما میزان آن نزدیک به پایین‌ترین سطح ۶ ساله باقی مانده است. 

رشد استخدام مثبت اما ضعیف بود. اکثر شرکت‌ها به دنبال کاهش تعداد شغل‌های خود در ماه گذشته، این ماه تعداد مشاغل را دست نخورده باقی گذاشتند. 

طبق داده‌های اولیه‌ای که توسط دولت منتشر شده است، اقتصاد امارات در سال ۲۰۱۸ با ۱.۷ روبرو شده بود. 

کد خبر 4736524

منبع: مهر

کلیدواژه: امارات متحده عربی تولید بخش خصوصی قیمت دلار بانک مرکزی ایران اربعین 98 قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام وزارت صنعت معدن و تجارت بورس قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی شرکت نفت آرامکو عربستان دلار تولید نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

 مهران حاتمی پس بعد از پیروزی در دومین تقابل با طبیعت در نیمه نهایی اظهار کرد: بازی سختی بود، بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و در کوارتر چهارم به بازی برگشتند.

وی افزود: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال بالا و پایین دارد، در کوارتر اول و دوم ما و در کوارتر سوم و چهارم حریف بهتر بود، مهم نتیجه بازی است که به سود ذوب‌آهن تمام شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: طبیعت تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد اما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که در بازی بعدی نیز پیروز شویم.

انتهای‌ پیام 

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی ایران به سایر کشور‌ها
  • اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال
  • ببینید | تصاویری از پرتاب دانشجویان از پله به پایین
  • پرتاب دانشجویان در آمریکا از پله به پایین
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد